‌فروش مازاد تراکم در زاهدان

رئیس کمیسیون حقوقی، نظارت و ارزشیابی شورای اسلامی شهر زاهدان گفت: فروش مازاد تراکم که برای اولین بار در زاهدان صورت خواهد گرفت در حقیقت علاوه بر حل مشکلی از مشکلات مردم باعث ایجاد منبع درآمدی پایدار برای شهرداری نیز در آینده‌ی نه چندان دور خواهد ش

پرویز سارانی با اعلام این خبر افزود: این امر که به عنوان یکی از کارهای ماندگار خواهد بود در مکان‌هایی که شرایط ساخت در آنها فراهم باشد اجرا می‌شود و امیدواریم با توجه به اینکه این طرح در سایر نقاط کشور نیز به اجرا درآمده است، کمیسیون ماده‌ی ۵ و استاندار با حمایت خود از این طرح ما را در پیشبرد زاهدان به سمت مرتفع‌سازی یاری کنند.

وی گفت: با رویکرد جدید شورا و شهرداری انشاءالله در آینده طرح مطالعاتی برای شناسایی پهنه‌ی زاهدان و نقاطی که استعداد این کار را دارند انجام خواهد شد و امیدواریم مردم نیز از آن استقبال کنند. سارانی افزود: با اجرای این طرح به طرق سیستمی شهر اداره خواهد شد و در آینده ی نزدیک تغییر ساختاری آن را به نظاره خواهیم نشست.

عضو شورای شهر زاهدان اضافه کرد: بانک اطلاعاتی املاک از ابتدای سال ۹۳ کار خود را در زاهدان آغاز خواهد کرد و هم‌اکنون در حال اجرای مراحل نرم افزاری آن هستیم.

رئیس کمیسیون ارزشیابی و نظارت شورا تصریح کرد: طرح تکریم ارباب رجوع نیز به شدت مورد توجه شورای اسلامی شهر قرار دارد و در تلاش هستیم این طرح به نحو احسن اجرا شود تا مراجعین به مجموعه‌ی شهرداری بتوانند در انجام امور خود از مزایای این طرح به خوبی بهره‌مند شوند.

وی تاکید کرد: به منظور افزایش آگاهی عمومی مردم در عرصه‌های مختلف پکیج آموزش حقوق شهروندی به کمک آموزش و پرورش، ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات و سایر نهادها و سازمان‌های همسو با کار فرهنگی در حال تهیه است، این کار از دبستان شروع می‌شود و اثرات بسیار خوبی در جامعه خواهد داشت.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0