انتقاد از سبک معماری در تهران

امام جمعه موقت شهر ری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره سبک معماری در تهران عنوان کرد: سبک معماری در تهران به هیچ وجه زیبنده یک شهر اسلامی نیست که باید برای آن فکری اساسی شود.

حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی در خطبه های نمازجمعه این هفته ضمن تاکید بر رعایت تقوای الهی و دوری از گناه، با شاره به عواملی که باعث سقوط انسان می شود، اظهار داشت: قدرت طلبی موجب عاقبت بخیری را از انسان دور می کند بنابراین باید از چیزهایی مانند توجه به دنیا، مال، پول وزرق و برق دنیا پرهیز شود و باید به خداوند متعال پناه برد.

این مسئول با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره سبک معماری در تهران عنوان کرد: سبک معماری در تهران به هیچ وجه زیبنده یک شهر اسلامی نیست و باید برای آن فکری اساسی شود، اگر شهر تهران دارای سبک اسلامی باشد موجب القای زندگی اسلامی و سبک اسلامی خواهد شد.

ابراهیمی به آغاز سفرهای استانی ریاست جمهوری و هیئت دولت اشاره و اضافه کرد: اینگونه سفرها در گذشته نیز وجود داشته و از تذکرات و توصیه های امام راه حل (ره) و مقام معظم رهبری بوده، در واقع به سراغ مردم رفتن موجب شناسایی و رفع مشکلات و خواسته های مردم می شود، از اینرو در این سفرها شناسایی مسائل و مشکلات شهرها بیشتر باید بر اساس نیازها و کارشناسی شده صورت گیرد و توقعات مردم تنظیم و تعدیل بشود. وی گفت: به طور قطع اینگونه سفرها می تواند منشا تحولات و ارائه خدمات شایسته به مردم باشد.

خطیب جمعه ری با اشاره به مناسبتها در هفته آینده بیان کرد: روز جمعه مصادف با سالروز شهادت شهید نواب صفوی و همرزمان وفادارش است، این شهدا در ظلمتکده طاغوت و اوج اختناق و خفان رژیم ستمشاهی مثل نوری در تاریکی بودند. وی ضمن تبریک به همه مسلمنان به مناسبت فرارسیدن ۱۷ ربیع الاول ولادت خاتم الانبیاء حضرت محمد (ص) و میلاد امام صادق(ع) و آغاز هفته وحدت، بیان کرد: توجه به هفته وحدت یعنی توجه به قرآن، که باید قرآن را به زندگی آورد و در زندگی به آن عمل شود.

این مسئول افزود: ملت غزه با ایستادگی درس مقاومت به مردم سوریه و عراق آموختند و موجب ایستادگی ملت عراق در برابر نیروهای تکفیری و ترویستها در سه استان عراق شدند، همچنین ملت ایران به برکت انقلاب اسلامی روحیه مقاومت و ایستادگی را به همه دنیا صادر کرد.

وی تصریح کرد: کشورهای آمریکا و انگلیس به بهانه های مختلف در پی ایجاد تفرقه در جهان اسلام هستند و آن چیزی که جلوی این تفرقه ها را می تواند بگیرد یک امت اسلامی است که به حمایت ولی امر مسلمین و رهبر مقام معظم رهبری هدایت می شود.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0