برپایی نمایشگاه معماری سمنان

نخستین نمایشگاه تخصصی معماری از ۶ بهمن ماه با حضور دانشگاهیان استان سمنان در مرکز این استان برپا می‏شود.

مسئول دفتر خانه معمار سمنان اظهار داشت: این نمایشگاه با موضوعات طرح‏های معماری، ماکت، روستا، مرمت، کولاژوراندو و هنرهای تجسمی در سمنان گشایش می‏یابد. محسن مداح افزود: نخستین نمایشگاه تخصصی معماری در سمنان با همکاری دانشگاه‏های آزاد اسلامی واحد مهدیشهر، آزاد اسلامی واحد سمنان، رشد دانش، پیام نور و جامع علمی کاربردی برگزار می‏شود.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به دبیرخانه نخستین نمایشگاه تخصصی معماری در سمنان تا یکم بهمن ماه ۱۳۹۲ تعیین شده است، مکان برگزاری این نمایشگاه را فرهنگسرای کومش سمنان اعلام کرد. مسئول دفتر خانه معمار سمنان با بیان اینکه زمان برگزاری این نمایشگاه از ۶ تا هشت بهمن ماه است، مکان دبیرخانه نمایشگاه را برای دریافت آثار دانشگاهیان، دفتر خانه معمار سمانن واقع در شهرک تعاون ـ بلوار ورزش ـ چهار راه هواشناسی ذکر کرد.

مداح با بیان اینکه این نمایشگاه با همکاری و مساعدت انجمن هنرهای تجسمی سمنان برگزار می‏شود، محورهای برگزاری آن را طرح‏های معماری، ساخت و طراحی ماکت، پروژه‏ها و طرح‏های روستا، پروژه‏ها و طرح‏های مرمتی، طرح‏های کولاژ و راندو معماری و هنرهای تجسمی و مجسمه‏سازی ذکر کرد.

وی بیان کرد: نخستین نمایشگاه تخصصی معماری در سمنان با اهداف متعددی نظیر انسجام بخشیدن به سبک‏های مختلف ارایه پروژه‏های دانشگاهی، ترویج و گسترش فرهنگ ارایه پروژه‏های دانشگاهی معماری در سطح دانشگاه‏های سمنان، بازدید دانشجویان و اساتید حوزه معماری از نمایشگاه و آشنایی با یکدیگر که موجب شناخت بهتر دانشجویان و اساتید از سبک کاری یکدیگر برگزار می‏شود.

مسئول دفتر خانه معمار سمنان اضافه کرد: بررسی و ارزیابی پروژه‏های مختلف از دانشگاه‏های سمنان توسط اساتید حوزه معماری و اعطای نمره و امتیاز به پروژه‏ها، ایجاد مسیری مناسب در راستای برگزاری مراسم و نمایشگاه‏های معماری در آینده توسط این دفتر با همکاری دانشگاه‏های سمنان و ایجاد فضای هم‏اندیشی میان دانشجویان رشته معماری که در دانشگاه‏های متفاوت به تحصیل مشغول هستند، از دیگر اهداف برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی معماری در سمنان است.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0