دو نقص عمده شهر کرج

وزیر راه و شهرسازی بازنگری در مبادی ورودی شهر کرج، یکپارچه نبودن ساختار شهری و ضرورت ایجاد نظم شهری در این کلانشهر را مورد تاکید قرار داد.

عباس آخوندی در جلسه شورای حمل و نقل استان البرز که در سالن شهدای دولت با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، روند شتابان و رشد جمعیتی استان البرز را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: در طول سالهای اخیر شاهد رشد فزاینده جمعیتی در استان البرز و شهر کرج بوده ایم و افزایش رقم چهار درصدی برای این استان بسیار بالا است.

وی سفرهای گذشته خود به استان البرز را یادآور شد و افزود: در هر سفری که به این استان داشتم همواره دو نقیصه عدم یکپارچگی در ساختار شهری و کیفیت نازل محله ها بیش از هر عاملی به چشم می آمد.

وزیر راه خطاب به شهردار کرج که پیش تر در این جلسه مباحثی را در حوزه های مختلف شهری مطرح ساخته بود؛ اظهار داشت: ساخت و سازهای کیفی در شهر کرج باید در دستور کار مدیران قرار گیرد و بیش از توجه به کمیت ها به کیفیت مطلوب زندگی مردم توجه داشت.

ورودی شهر کرج نیازمند بازنگری است

آخوندی همچنین به ورودی نامناسب شهر کرج نیز اشاره کرد و گفت: ورودی کرج طی سالهای اخیر تغییری نداشته است و نیاز است که در توسعه شتابان کنونی با فکر و ایده ای جدید نقطه اتصال و ورود خودروها به داخل شهر کرج مناسب سازی شود.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه ضرورت ایجاد انضباط شهری در کرج را مورد تأکید قرار داد و گفت: با وجود صنایع متعددی که در این استان مستقر شده اند، به نظر می رسد که با پرداخت سهم صنایع به شهرداری ها در بحث درآمدی مشکلی وجود نداشته باشد و در پیگیری طرح تفضیلی و تأمین مالی با گشاده دستی عمل شود.

ضرورت بازنگری در طرح جامع تفصیلی شهر کرج و رسیدگی به کمبود امکانات در شهرک های اطراف استان البرز ، مدیریت ترافیکی شهر کرج، بهره گیری از نهایت ظرفیت های سازمان نظام مهندسی، روند مطالعه کمربند سبز شهر کرج، از جمله تأکیدات وزیر راه و شهرسازی در جمع مسئولان، راهداران و مدیران حمل و پایانه های استان البرز بود و پیگیری تعمیر و مرمت پاسگاه های در مسیر راه ها و ایجاد پایانه کامیون ها نیز به عنوان رهاورد این سفر مورد تأکید قرار گرفت.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0