شورای شهر Sunderland

شهر Sunderland جمعیتی کمتر از ۳۰۰,۰۰۰ نفر بزرگترین شهری است که بین «ادینبورگ» و «لیدز» قرار گرفته است. این شهر در سواحل شمال شرق انگلستان واقع شده و دارای یکی از زیباترین ییلاقات کشور مذکور می باشد.
شورای شهر Sunderland متشکلاز ۷۵ عضو انتخاب شده است که هر ۳ نفر از اعضا مسئول ۲۵ ناحیه شهری هستند.اعضای اخیر شورا شامل ۶۲ کارمند, ۱۱ عضو حراست و ۲ عضو لیبرال دموکرات است. انتخابات شورا هر ۴ سال یک بار به وسیله آراء مردم انجام می گردد و تنها افراد بالای ۱۸ سال حق شرکت در این انتخابات را دارند. شورای شهر Sunderland در چهارشنبه هر ماه یک جلسه علنی در مرکز مدنی شهر راس ساعت ۶ عصر برگزار می کند. این شورا تصمیمات مهمی از جمله انتخاب شهردار, بررسی بودجه سالیانه یا مالیات شورا را بر عهده دارد. همچنین تصمیمات و دستورالعمل هایی نیز برای اعضای کابینه و دیگر کمیته های شور ا به تصویب می رساند. شورای شهر Sunderland نهادی است که بهترین خدمات مفید و سودمند را به همشهریان ارائه و برای این امر بیشترین سرمایه گذاری را انجام می دهد. شورا در پایان هر ۴ سال تمامی خدمات ارائه داده شده رابرای تحویل به اعضای جدید ارزیابی می کند همانند چرا و چگونه این خدمات ارائه شد, این خدمت ارائه شده برای شهروندان بوده و یا دیگر مراکز دولتی, مقایسه این خدمات با یکدیگر, همراه با حمایت کنندگان این خدمات. همچنین شورا مسئول انجام امور گورستانها, مدیریت و کنترل جابه جایی در بزرگراه ها, گروههای توسعه مدارس, همکاری با تصمیم گیریهای در مورد بیمه, ساختمان شورا, مدیریت ضایعات, مدیریت امور مالی, حفاظت از پارک ها , فضاهای باز و اراضی, آموزش به کارمندان یا شاغلین, خدمات اجتماعی برای سالمندان, تبلیغات گسترده برای خدمات شورا و خدمات اجتماعی, تغذیه بهداشتی را بر عهده دارد.
در این پایگاه وب علاوه بر مطالب عنوان شده دیگر عناوین عبارتند از : گزینه مورد نظر, نقطه نظرات من, اجتماع من, شهر Sunderland , جستجو, ارتباط با ما, ترجمه, نقشه شهر موجود می باشد.

www.sunderland.gov.uk

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0