مدلسازی سه بعدی شهرسازی با Procedural CityEngine Pro 2010.3 0125R (x86x64)

واقعیت مجازی (VR) فناوری‌ای است که به کاربر اجازه تعامل با یک محیط شبیه‌سازی شده رایانه‌ای را می‌دهد. این محیط می‌تواند واقعی یا یک تصویر مجسم شده باشد. بسیاری از محیط‌های واقعیت مجازی رایج، تجارب بصری اولیه هستند که روی یک صفحه رایانه‌ای یا از طریق یک نمایشگر مخصوص استریو اسکوپیک (برجسته بینی) نمایش داده می‌شوند.
بعضی شبیه‌سازی‌ها شامل اطلاعات حسی افزوده شده مثل صدا از طریق هدفون یا اسپیکر هستند. اما سیستم‌های پیشرفته شامل اطلاعات لمسی هستند که معمولا تحت عنوان نیروی بازخوردی شناخته می‌شوند و در پزشکی و بازی‌‌ها کاربرد دارند. محیط شبیه‌سازی شده می‌تواند به دنیای واقعی شبیه باشد مثل شبیه‌سازی محیط برای خلبان‌ها، چتربازها یا آموزش رزمی و یا می‌تواند به شکل قابل توجهی از واقعیت دور باشد مانند بازی‌های رایانه‌ای.
ما نرم افزاری برای شما ارائه کرده ایم که می توانید به راحتی با آن یک شهر را شبیه سازی کرده و در موارد زیاد از جمله مهندسی و ساخت بازی کمک بگیرید.
این نرم افزار Procedural CityEngine Pro نام دارد.نرم افزاری قدرتمند به همراه کرک که برای ساخت شهر سازی پیشرفته در موتور های بازی سازی مورد استفاده قرار میگیرد –پسورد فایل فشرده : www.rasekhoon.net

ویژگی های Procedural CityEngine Pro 2010.3 0125R (x86x64) :
۱-ساختن یک شهر با زدن فقط یک کلیک
۲-انتخاب انواع نقشه برای شهر سازی
۳-خروجی گرفتن از نقشه ساخته شده با انواع فرمت ها
۴-انجام تغییرات دلخوان در نقشه ساخته شده

لینک های مستقیم دانلود نرم افزار مدلسازی سه بعدی برای ساخت شهر سازی پیشرفته Procedural CityEngine Pro 2010.3 0125R (32/64-bit)

دانلودنسخه ۳۲ بیتی Procedural CityEngine Pro 2010.3 0125R 32 bit ( لینک مستقیم از سرورقدرتمند راسخون)

دانلود نسخه ۶۴ بیتی Procedural CityEngine Pro 2010.3 0125R 64 bit ( لینک مستقیم از سرورقدرتمند راسخون)

– پس از دانلود تمام قسمت های این مجموعه همه را در یک پوشه قرار دهده با کمک نرم افزار Winrar  پارت اول را از حالت کمپرس شده خارج نموده و از فایل استفاده کنید .
پسورد فایلها: www.rasekhoon.net

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0