اهمیت ایمنی و افزایش هزینه سامانه های حمل و نقل هوشمند

هزینه سامانه حمل و نقل هوشمند تا سال ۲۰۱۸ ، به ۱۰۲ میلیارد دلار خواهد رسید.

بهتر است این طور شروع کنیم که پول هوشمند در حمل و نقل هوشمند است. در یک تحقیق که توسط شرکت (MarketsAndMarkets) انجام شده ،‌ نشان می دهد هزینه جهانی برای حمل و نقل هوشمند تا ۲۰۱۸ چهار برابر شده و به رقمی بیش از ۱۰۲ میلیارد دلار خواهد رسید (از رقم ۲۷ میلیارد دلار در حال حاضر).

مبلغ هزینه شده در سامانه های ارتباطی که هم کار را از هدایت ترافیک محلی تا فراهم کردن جاهای پارک و اطلاعات بلیط های ترافیکی که همه آنها برای امنیت و کارایی بیشتر جاده ها طراحی شده اند ، در طول سالیان آتی سالی ۲۴ درصد افزایش خواهد یافت.

در ماه آگوست دپارتمان حمل و نقل ایالات متحده برنامه های خود را مبنی بر انجام بزرگترین آزمایش دنیای واقعی وسایل حمل و نقل هوشمند که شامل ارتباطات خودرو با خودرو (V2V) و خودرو با جاده و محیط اطراف (V2I) اعلام کرده است.

این آزمایش شامل ۳۰۰۰ وسیله نقلیه از شرکت های جنرال موتور و فورد می باشد. (خودرو ، اتوبوس و کامیون)

این تلاش ها در جهت پیشرفت های ایمنی و کمک به خودروها در جلوگیری از تصادف و نیز بهبود ارتباطات ترافیکی به صورت کلی می باشد.

پرتال جامع اطلاعات تخصصی صنعت حمل ونقل

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0