سیستم کنترل از دور برای تابلوهای هشدار

وزش بادهای شدید در ناحیه Columbia Gorge در ایالت Oregon آمریکا، باعث افزایش احتمال واژگونی وسایل نقلیه عریض مانند تریلرها و کاروان‌ها می‌شود.

در سالهای گذشته در زمان وزش بادهای تند، کارکنان دپارتمان حمل و نقل Oregon از محل کار به محل تابلوهای هشدار می‌رفتند تا باچرخاندان صفحه تابلو و تغییر پیام آن، رانندگان ناآشنا به مسیر را از احتمال خطر واژگونی آگاه نمایند. با بهبود وضعیت جوی، کارکنان مربوطه دوباره به محل تابلوها می‌رفتند تا مجدداً پیام تابلوها را به حالت عادی، برگردانند. این روش، در واقع استفاده ناکارآمد از وقت کارمندان دپارتمان حمل ونقل و متضمن تاخیر در اطلاع‌رسانی به رانندگان نیز می‌بود.

از سال ۱۹۹۹، دپارتمان حمل و نقل Oregon این تابلوها را مجهز به سیستم کنترل از راه دور نموده است. هم اکنون با تشخیص وزش بادهای شدید، کارکنان با استفاده از خط تلفن سلولی به صورت کنترل از راه دور تابلوها را فعال می‌نمایند. این سیستم باعث صرفه‌جویی در وقت کارکنان شده واطلاعات قابل اطمینان‌تری را برای رانندگان فراهم می‌نماید.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0