همایش شناسنامه فنی ساختمان

شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان، حمایت معنوی خود را از برگزای همایش شناسنامه فنی و ملکی کشور اعلام کرد.

نایب رییس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با اعلام این خبر افزود: در پی برگزاری نخستین همایش شناسنامه فنی و ملکی ساختمان در کشور و به درخواست دبیرخانه دائمی این همایش، هیات رییسه شورای مرکزی حمایت از برگزاری این همایش را تصویب کرد.

علی فرج زاده ها افزود: خوشبختامه مطالبه اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و آیین نامه اجرایی آن در کشور تشدید شده و برگزاری این همایش توسط بخش خصوصی یکی از ارزش های افزوده جریان مطالبه گری قانون در کشور محسوب می شود.

وی از استان ها خواست تا در برگزاری این همایش ملی مشارکت داشته باشند و فرصت بوجود آمده را به جمع بندی اجرای این موضوع مهم اختصاص دهند و فرصت ها و موانع اجرای کامل صدور شناسنامه فنی و ملکی را از طریق دست اندرکاران مختلف در بخش حاکمیت، دولت، شهرداری ها و نیز بخش خصوص در این همایش مورد بررسی قرار دهند.

سایت همایش شناسنامه فنی و ملکی ساختمان به نشانی http://www.ttcb.ir نیز راه اندازی شده است. نخستین همایش شناسنامه فنی و ملکی ساختمان روزهای ۱۵ و ۱۶ دی ماه سال جاری در سالن همایش های دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود. شناسنامه فنی و ملکی ساختمان سندی است که حاوی اطلاعات فنی و ملکی ساختمان بوده و توسط سازمان نظام مهندسی استان صادر می شود و چگونگی رعایت مقررات ملی ساختمان و ضوابط شهرسازی باید در شناسنامه فنی و ملکی ساختمان قید شود.

بررسی آخرین وضعیت اجرای قانون شناسنامه فنی ملکی در ساخت و ساز کشور،- معرفی دستگاه های حقوقی در حوزه اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان،معرفی بخش خصوصی فعال در حوزه صنعت ساختمان ایمن و استاندارد، آسیب شناسی عدم اجرای صدور شناسنامه فنی ملکی در ساختمان های کشور، راهکارهای بررسی صدور شناسامه فنی ملکی و افزایش عمر ساختمان ها در کشور ازمحورهای این همایش عنوان شده است.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0