توقف برجسازی اطراف حرم امام رضا (ع)

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در راستای اجرای معماری اسلامی ایرانی از اجرای طرح‌های بلند مرتبه‌سازی اطراف حرم رضوی جلوگیری خواهیم کرد.

عبدالکریم جوادی اظهار کرد: شورای چهارم شهر مشهد در راستای اجرای طرح معماری اسلامی ایرانی که هم‌اکنون در کمیسیون فنی و عمرانی در دست بررسی است با جلوگیری از صدور مجوزهای جدید از اجرای طرح‌های بلند مرتبه‌سازی در اطراف حرم مطهر جلوگیری خواهد کرد.

وی افزود: شورای چهارم در نظر دارد در صورت امکان از افرادی که قبلاً مجوز ساخت و ساز و بلند مرتبه‌سازی در اطراف حرم مطهر را دریافت کرده‌اند بخواهد تا از اجرا و ادامه بلند مرتبه‌سازی خودداری کنند و در صورتی که مالکان این درخواست شورا را بپذیرند برخی از مشکلات مربوط به بلند مرتبه‌سازی برطرف خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: همچنین در نظر داریم تا از صدور مجوزهای بیشتر ساخت و ساز و بلند مرتبه‌سازی در اطراف حرم مطهر امام هشتم جلوگیری کنیم تا به این وسیله از بلند مرتبه‌سازی و آسیب‌هایی که از این طریق به حرم مطهر وارد می‌شود، جلوگیری گردد.

وی افزود: تلاش خواهیم کرد تا مجوزهای صادره در اطراف حرم امام رضا (ع) نباشد و ساخت هتل و مکان‌های اقامتی یا هر گونه سازه دیگر را به مکان‌های دیگر از جمله قبل از میدان توحید انتقال دهیم تا ساخت و سازها از اطراف حرم به سمت دیگر شهر منتقل شود.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0