شبکه معابر طرح تفصیلی الوند

شبکه معابر طرح تفصیلی شهر الوند در کمیسیون ماده پنج مطرح و مورد بررسی و کلیات طرح با لحاظ برخی اصلاحات به تصویب رسید.

مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر الوند که با حضور اعضای کمیسیون و به ریاست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار شد، شبکه معابر طرح تفصیلی شهر الوند مورد بررسی قرار گرفت و کلیات طرح با لحاظ برخی اصلاحات به تصویب رسید.

محسن اسماعیلی بیان داشت: طرح جامع شهر الوند توسط مهندسان مشاور پژوهش و عمران تهیه و در سال ۸۹ در کارگروه امور زیربنایی مسکن بررسی و تصویب و سپس مورد تأیید شورای برنامه ریزی و توسعه استان قرار گرفته و پس از تصویب طرح در شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در تاریخ ۲۸ فروردین ۹۱، به استان جهت اجرا ابلاغ شد و طرح تفصیلی شهر الوند نیز همزمان با طرح جامع در دستور کار مهندسان مشاور پژوهش ـ عمران قرار گرفت.

جمعیت شهر الوند بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۰، ۸۸ هزار و ۷۱۱ نفر می‌باشد و طرح جامع شهر الوند بر اساس جمعیت پیش‌بینی شده برای شهر تا پایان دوره طرح (۱۴۰۰) معادل ۱۱۵ هزار و ۱۰۰ نفر در محدوده‌ای به وسعت ۸۵۰ هکتار با تراکم ناخالص پیشنهادی ۱۳۵ نفر در هکتار و حریمی به مساحت ۷/۷۸۷۰ هکتار مصوب شده است.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0