شهر جدید مجلسی

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید مجلسی گفت: به دلیل اینکه شهرمجلسی با طرح‎های از پیش تعیین شده احداث شد، در حال حاضر یکی از شهر‌های سبز به شمار می‎آید.

علی ابراهیمی با اشاره به وضعیت عمرانی شهر جدید مجلسی اظهار کرد: شهر مجلسی از سال ۶۸ به منظور اسکان افراد شاغل در صنعت پایه‌گذاری شد و در سال ۷۲ نخستین واحد‌‎های مسکونی در آن ساخته و تحویل داده شد. وی ادامه داد: به دلیل نزدیکی این شهر با مبارکه و هم‌جواری با مجتمع فولاد مبارکه افراد بسیاری برای سکونت به این شهر آمده‌اند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید مجلسی تصریح کرد: البته ظرفیت این شهر بسیار بیشتر بوده، اما نیاز به سرمایه‌گذاری و جلب نظر بیشتر مهاجران برای سکونت در این شهر است تا شهر مجلسی به شکوفایی کامل برسد.

وی با بیان اینکه شهر مجلسی یکی از شهر‎ه‌ای سبز به شمار می‎آید، اضافه کرد: به دلیل اینکه این شهر با طرح‎های از پیش تعیین شده احداث شده است، در حال حاضر یکی از شهر‌های سبز به شمار می‎آید.

ابراهیمی تاکید کرد: خوشبختانه تمام امکانات از جمله آب، برق، گاز، تلفن، مراکز آموزشی و سایر امکانات در این شهر وجود دارد، اما به دلیل فاصله بسیار این شهر با مرکز استان اصفهان کمتر مورد استقبال قرار گرفته است.

وی با اشاره به امکانات آموزشی شهر مجلسی افزود: وجود دانشگاه آزاد اسلامی در شهر نیز سبب ورود دانشجویان به این شهر شده و خوشبختانه استقبال خوبی از طرف دانشجویان از این دانشگاه شده و تعداد بسیاری دانشجو در حال تحصیل در این دانشگاه هستند.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0