همایش ملی ابعاد و مسائل حمل و نقل شهری

انگیزه برپایی این همایش نگرش به مسایل حمل و نقل شهری با دید حل مسأله و کاربرد دانش در عمل، به موازات پیشبرد دانش است. چنین نگرشی به مسایل حمل و نقل شهری، کم سابقه بوده و تاکنون چندان درک نشده است. نخستین همایش از این نوع در آذرماه ۱۳۹۰، به همت مدیریت وقت شرکت مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک تهران، برگزار شد. در آن گردهمایی این آهنگ در ذهن‌ها طنین انداخت که چه مسأله‌ای در حمل ونقل شهری نادرست تعریف شده است؟ تعریف درست آن چیست؟ و اگر این تعریف اصلاح نشود کشور با چه دشواری‌هایی روبرو می‌شود و چه هزینه‌هایی را می‌پردازد؟
همایش ابعاد حمل و نقل شهری به همت مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران در اول آبان ۱۳۹۲ در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود. این همایش آهنگی دیگر، ولی هم نوا با آهنگ نخست در سر دارد: چه مسایلی است که امروز ساده‌تر از فردا حل می‌شوند؟ میزان مناسب استفاده از وسایل نقلیه شخصی در شهرهای بزرگ، ظرفیت مناسب سیستم‌های حمل و نقل برای پاسخگویی به تقاضا، آموزش رانندگان تازه کار، شیوه مناسب حمل و نقل دانش‌آموزان، توجه درخور به عدالت اجتماعی در حمل و نقل؛ اینها از جمله مسایلی هستند که اگر امروز حل نشوند فردا به سختی حل می‌شوند.

زمان: ٩ تا ١٧
مکان: دانشگاه صنعتی شریف، تالار جابربن حیان

برای ثبت نام اینجا را کلیک کنید.

١ آبان ماه ١٣٩٢
برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0