در سن پترزبورگ قطار خیابانی اکسپرس

سامانه قطار خیابانی پیشنهادی فروکف (low-floor) مدولار، بر اساس نیازهای سن پترزبورگ و به خصوص زمستان های سخت آن طراحی، تولید و نگهداری خواهد شد.
آلستوم و شریک روسی استراتژیک آن ترانس مش هولدینگ، به موجب یادداشت تفاهمی که در روز ۱۶ نوامبر با شهردار سن پترزبورگ آقای گئورگی پولتاوچنکو به امضا رساندند، قطار خیابانی اکسپرس برای این شهر راه اندازی می کنند. این شرکت ها همچنین مسئولیت مشاوره در امر نوسازی و مدرنیزه کردن شبکه قطار خیابانی کنونی که با عرض ریل ۱۵۲۴ میلیمتر فعالیت می کند و روزی بزرگ ترین شبکه قطار خیابانی جهان بوده ولی در سال های اخیر بخش های زیادی از آن متروک شده را به عهده خواهند داشت.
به موجب موافقت نامه فوق، آلستوم و ترانس مش هولدینگ عهده دارخدمات مشاورتی برای ایجاد شبکه مدرن حمل و نقل شهری، مدرن سازی سامانه های تامین برق، ساختارهای زیر بنائی و علامت دهی و همچنین مدیریت پروژه وبهینه سازی جریان تردد مسافران خواهند بود.
سامانه قطار خیابانی پیشنهادی فروکف (low-floor) مدولار، بر اساس نیازهای سن پترزبورگ و به خصوص زمستان های سخت آن طراحی، تولید و نگهداری خواهد شد. آلستوم و ترانس مش هولدینگ برای طراحی، ساخت و نگهداری این شبکه قطار خیابانی،مرکزی در کارخانه ی تعمیرات قطارهای برقی اوکتیابریسکی متعلق به ترانس مش هولدینگ در این شهر تاسیس خواهند کرد. هم اکنون در کارخانه مذکور که OVERZ نام دارد ۱۰۰۰ نفر به کار نگهداری و نوسازی وسایل خط نورد اشتغال دارند.

مرجع : سایت خبری انجمن مهندسی حمل و نقل ریلی ایران

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0