حمایت از پایان نامه های مدیریت شهری

شهردار اردبیل از حمایت این دستگاه خدماتی از پایان نامه های دانشجویان دانشگاه های اردبیل به ویژه دانشگاه محقق با موضوع مدیریت شهری خبر داد.

صدیف بدری در جشن دانشجویان جدید الورود دانشگاه محقق اردبیلی اضافه کرد: شورا و شهرداری اردبیل از سال گذشته بودجه خاصی در فصل تحقیق و پژوهش اختصاص داده که می توان از این بودجه برای حمایت از پایان نامه های دانشجویی در حوزه شهری و مدریت استفاده کرد.

وی با تاکید بر لزوم افزایش ارتباط مراکز دانشگاهی با دستگاه های اجرایی به منظور تقویت حوزه های پژوهشی و تحقیقی ادامه داد: هم اکنون به دلیل عدم وجود این ارتباط نهادهای اجرایی از ظرفیت و توان علمی دانشگاه ها در این زمینه نمی توانند استفاده کنند.

شهردار اردبیل ارتباط مراکز دانشگاهی و مجموعه شهرداری را در بهبود روند خدمات رسانی تاثیرگذار دانست و تاکید کرد که باید پروسه ای تعریف شود که در زمینه بدنه سازی معابر، المان سازی، مدیریت شهری با نگاه علمی و… مراکز دانشگاهی ورود کرده و شهرداری را یاری رسانند.

وی با بیان اینکه امروز سطح نقدپذیری و کار گروهی در جامعه ما پایین است، تصریح کرد: باید دانشگاه ها در این زمینه نیز ورود پیدا کنند، باید این ظرفیت سازی در دانشگاه ها تمرین شود، جلسات نقد و سئوال و جواب در دانشگاه برگزار و کار گروهی نیز در برنامه های آموزشی گنجانده شود.

بدری همچنین با پاسداشت هفته دفاع مقدس، رشادت های رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی را در سایه فرهنگ عاشورایی و حسینی دانست و ادامه داد: فرهنگ عاشورایی فرهنگی توام با ایثار و از خود گذشتگی است و ثمره آن پیروزی های هست شال دفاع مقدس برای کشور بود.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0