اجرای طرح هادی روستایی در کشور

رئیس بنیاد مسکن گفت: از ابتدای اجرای طرح هادی تاکنون، این طرح در ۱۳ هزار و ۱۵۰ روستا اجرا شده است.

علیرضا تابش در جمع مردم روستای فورگ درمیان اظهار داشت: یکی از وظایف بنیاد مسکن، ساخت مسکن مهر شهرستان‌های زیر ۲۵ هزار خانوار جمعیت است. وی ادامه داد: تاکنون بیش از ۳۸۰ هزار نفر در این زمینه به بانک معرفی شده‌اند که از این تعداد بیش از ۳۵۰ هزار انعقاد قرارداد شده و ۲۱۰ هزار واحد به بهره‌برداری رسیده است.

عمران روستایی یکی از مهم‌ترین اقدامات بنیاد مسکن

رئیس بنیاد مسکن کشور با بیان اینکه یکی دیگر از اقدامات و اهداف بنیاد مسکن، عمران روستایی است، تصریح کرد: بهسازی و بازسازی بافت با ارزش فرسوده روستای فورگ جزء پروژه‌های عمران روستایی محسوب می‌شود. تابش افزود: تاکنون ۲۹ هزار و ۱۷۹ طرح عمران روستایی تهیه و تنظیم شده است. وی اضافه کرد: طی سال جاری حدود ۳ هزار طرح هادی در دست اقدام قرار گرفته است.

سنددار شدن بیش از ۲ هزار خانه روستایی در کشور

رئیس بنیاد مسکن کشور متذکر شد: از ابتدای اجرای طرح هادی تاکنون، این طرح در ۱۳ هزار و ۱۵۰ روستا اجرا شده است. تابش بیان کرد: سنددار کردن خانه‌های روستایی یکی دیگر از وظایف بنیاد مسکن است. وی خاطرنشان کرد: از زمان آغاز این طرح تاکنون حدود ۲ هزار و ۷۱۰ سند خانه روستایی صادر شده و در سال جاری ۱۶۰ هزار سند در دست اجرا است.

رئیس بنیاد مسکن کشور با بیان اینکه بهسازی و بازسازی بافت با ارزش در روستاهای کشور یکی از اقدامات و برنامه‌های مهم و حائز اهمیت بنیاد مسکن است، اذعان داشت: یکی از اقدامات بنیاد مسکن تهیه طرح برای بهسازی است که تاکنون ۶۷ طرح آماده بهسازی و ۵۰ طرح اجرا شده است.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0