تصویب طرح تفصیلی شهر چهار برج

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: طرح جامع ـ تفصیلی شهر چهار برج در آذربایجان غربی مورد تایید و تصویب کارشناسان امور زیربنایی و شهرسازی استان قرار گرفته است.

خلیل محبت‌خواه با اشاره به صدور مجوز احداث بنا و تأسیسات در اراضی خارج از محدوده قانونی و حریم شهرهای آذربایجان غربی، اظهار داشت: با صدور پنج مجوز برای این منظور موافقت شده است.

وی با اشاره به بررسی دقیق درخواست‌های ارائه شده به منظور احداث بنا و تأسیسات در اراضی خارج از محدوده قانونی و حریم شهرهای آذربایجان غربی، تصریح کرد: این درخواست توسط کارشناسان امور زیربنایی و شهرسازی آذربایجان غربی به دقت مورد ارزیابی قرار گرفته است.

محبت‌خواه به بررسی ۱۰ پرونده در ارتباط با صدور مجوز ساخت در محدوده شهرهای آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: پس از بررسی پرونده‌ها با صدور مجوز پنج پرونده موافقت شد.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی افزود: صدور مجوز احداث بنا و تأسیسات در اراضی خارج از محدوده قانونی و حریم شهرهای آذربایجان غربی به استناد آئین نامه‌ها و با بهره‌گیری از کارشناسان زبده در این زمینه انجام می‌شود. وی اضافه کرد: طرح جامع ـ تفصیلی شهر چهار برج در آذربایجان غربی مورد تایید و تصویب کارشناسان امور زیربنایی و شهرسازی استان قرار گرفته است.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0