عاقبت نامشخص نماد میدان انقلاب

مرتضی گودرزی‌دیباج با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری طرح حجمی میدان انقلاب تهران به سازمان زیباسازی شهرداری تهران ارائه و تایید نهایی شده است، گفت: چند ماهی است که منتظریم تا سازمان زیباسازی شهرداری تهران برای اجرایی شدن این طرح اقدام کند.

در نمایشگاه آثار طراحی محیطی مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری که ۹ اردیبهشت در نگارخانه ابوالفضل عالی حوزه هنری افتتاح شد، مرتضی گودرزی دیباج مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری از اجرای طرح حجمی میدان انقلاب تهران خبر داد که این طرح به پیشنهاد و سفارش سازمان زیباسازی شهرداری تهران انجام گرفته بود اما با توجه به اینکه ۶ ماه از آغاز سال جاری می گذرد این طرح هنوز به مرحله اجرا در نیامده است.

گودرزی دیباج همچنین گفت: برای به اجرا در آمدن طرح حجمی میدان انقلاب، ماه هاست منتظر اقدام سازمان زیباسازی شهرداری تهران هستیم. حدود یک سال پیش توافقی بین مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری و سازمان زیباسازی شهرداری تهران برای طراحی میدان انقلاب تهران صورت گرفت.

گودرزی دیباج با اشاره به اینکه همکاری بین مرکز ما و سازمان زیباسازی شهرداری تهران در طی این مدت ادامه داشته است، افزود: با تشکیل جلسات مکرر طرح مورد نظر مورد بررسی قرار گرفت و فصل مشترکی بین نظر مرکز هنرهای تجسمی و سازمان زیباسازی به وجود آمد و طرح نهایی تایید شد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری و حتی یک ماه قبل از سال نیز این طرح ارائه شده اما تا کنون به مرحله اجرا نرسیده است، اظهار کرد: در این خصوص جلسه ای نیز با جناب دکتر شوشتری و آقای دکتر ضرغامی داشته‌ایم که آنها تاکید بر این داشته اند که کار ظرف ۶ ماه آینده به اتمام برسد لذا اگر کار شروع می شد تا کنون به اتمام می رسید.

مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری گفت: ما همچنان منتظریم تا سازمان زیباسازی برای اجرایی شدن این طرح اقدام کند. وی در پایان تصریح کرد: ما دفترچه کامل طرح را به همراه تمامی مشخصات و حتی تفسیر طرح ارائه داده ایم. این طرح، کار جامعی است که با تمام ملاحضات اعتقادی، ملی و دینی کار شده است سعی شده تا ضمن فاخر بودن طرح، برای عموم قابل ادراک باشد. امیدوارم که کارهای حقوقی آن انجام و اجرایی شود.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0