تصویب طرح جامع تفصیلی نیر

استاندار اردبیل از تصویب طرح جامع تفصیلی شهرستان نیر خبر داد.

اکبر نیکزاد در کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان اردبیل بر اهمیت و ضرورت توسعه در بخش زیربنایی استان تاکید کرد. وی اظهار داشت: بررسی و تلفیق برنامه‌های بلندمدت، میان‌مدت و کوتاه‌مدت بخش‌هایی نظیر عمران شهری و روستایی و طرح تفصیلی شهرستان‌ها باید در چارچوب برنامه‌های توسعه‌ای کشور باشد و مدیران دستگاه‌های اجرایی در این راستا باید دقت و توجه لازم را داشته باشند.

استاندار اردبیل ادامه داد: جلسات مختلفی با حضور کمیته‌ها و کارشناسان فنی، اعضای شورای شهر و شهرداری در شهرستان نیر برای تهیه طرح جامع تفصیلی برگزار شده و با همت مشاور طرح و دست‌اندرکاران امر، کاربری‌ها به صورت شفاف و روشن در نظر گرفته شده و نواقصات موجود نیز مرتفع گردیده است.

رئیس کارگروه زیربنایی و شهرسازی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود از تصویب طرح جامع شهرستان نیر در این کارگروه خبر داد و اضافه کرد: طرح تفصیلی شهرستان نیر توسط مهندسان مشاور طرح ارایه شد و پس از بحث و بررسی با اکثریت آرای اعضای کارگروه استان اردبیل به تصویب رسید. نیکزاد افزود: کلیات طرح توسط اعضای کارگروه زیربنایی و شهرسازی استان مورد بحث و بررسی قرار گرفته و با تصویب این طرح بسیاری از مشکلات و معضلات خرد و کلان اجرایی شهرستان نیر قابل حل است.

وی با بیان اینکه اکثر شهرهای استان اردبیل از طرح جامع و تفصیلی برخوردار هستند خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد تدوین این برنامه‌ها توسعه همه‌جانبه و با برنامه را به دنبال داشته باشد. نیکزاد در پایان سخنان خود اضافه کرد: اگر ما در چارچوب طرح تفصیلی و جامع شهرها بتوانیم چشم‌انداز مناسبی را تعریف کنیم، قادر خواهیم بود در یک برنامه ۱۰ ساله به اهداف مورد نظر دست یابیم.

منبع: شبکه ساختمان ایران

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0