شرط احداث طرح سبزه‌میدان زنجان

استاندار زنجان طرح سبزه میدان را از پروژه‌های مهم شهر زنجان اعلام کرد و گفت: بخش بزرگی از این طرح باید توسط بخش خصوصی انجام شود که منوط به اعطای امتیازهایی است.

محمد رئوفی‌نژاد در مراسم افتتاح سالن چند منظوره مدیریت بحران در شهرک الهیه زنجان با اشاره به پروژه‌های آماده بهره‌برداری زنجان اظهار داشت: این پروژه‌های در هفته دولت افتتاح می‌شوند. وی تعداد پروژه‌های آماده بهره‌برداری را در سطح استان زنجان ۵۶۸ پروژه اعلام کرد و افزود: سه پروژه هم در این مدت کلنگ‌زنی می‌شود.

استاندار زنجان مجموع پروژه‌های عمرانی آماده بهره‌برداری را ۳۶۰ پروژه اعلام و اضافه کرد: فقط سه پروژه از این مجموعه کلنگ زنی و بقیه افتتاح می‌شوند. وی اضافه کرد: طی روزهای آینده ۲۱۱ طرح سرمایه‌ای در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسند.

رئوفی‌نژاد اعتبارات پروژه‌های عمرانی آماده افتتاح را در سطح استان زنجان ۱۴۳ میلیارد و ۷۶۹ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: برای بهره‌برداری از طرح‌های سرمایه‌ای هم بیش از ۲۸۴ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است. وی تشکیل ستاد عمران شهری را موجب برکت برای حوزه عمران شهری استان دانست و تصریح کرد: با تشکیل این ستاد تغییرات عمده‌ای در سطح شهرها به وجود آمده است.

استاندار زنجان تشکیل ستاد عمران روستایی را در استان زنجان موجبات ایجاد تحولات قابل توجه در امور عمرانی روستا اعلام کرد. وی با بیان اینکه اجرای پروژه‌های عمرانی در مرکز استان همواره از تاکیدات بوده است، ادامه داد: مرکز استان همواره الگوی شهرهای دیگر در اجرای پروژه‌ها بوده است.

رئوفی‌نژاد طرح سبزه میدان را از پروژه‌های مهم شهر زنجان اعلام کرد و افزود: بخش بزرگی از این طرح باید توسط بخش خصوصی انجام شود که منوط به اعطای امتیازهایی است. وی پل غیر هم‌سطح سیدالشهدا و طرح زنجانرود را از دیگر پروژه‌های مهم شهر زنجان عنوان کرد و گفت: طولانی شدن مدت زمان اجرای این طرح‌ها منجر به افزایش قیمت تکمیل این پروژه‌ها شده است.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0