ابلاغ کاربری اراضی ساحل بندرعباس

مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران درباره الحاق اراضی و تعیین کاربری اراضی ساحلی بندرعباس جهت احداث پروژه تفریحی تجاری مجتمع گردشگری جهان نما موسوم به راه ابریشم ابلاغ شد.

مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران درباره الحاق اراضی و تعیین کاربری اراضی ساحلی بندرعباس جهت احداث پروژه تفریحی ـ تجاری مجتمع گردشگری جهان نما موسوم به راه ابریشم ابلاغ شد.

مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در خصوص الحاق اراضی و تعیین کاربری اراضی ساحلی بندرعباس جهت احداث پروژه تفریحی ـ تجاری مجتمع گردشگری جهان نما موسوم به راه ابریشم به استاندار و رییس شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان هرمزگان ابلاغ شد.

شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در جلسه مورخ ۱۰تیرماه ۱۳۹۲ خود موضوع الحاق اراضی و تعیین کاربری اراضی ساحلی بندرعباس جهت احداث پروژه تفریحی ـ تجاری مجتمع گردشگری جهان نما موسوم به راه ابریشم را مورد بررسی قرار داد و به شرح زیر اتخاذ تصمیم نمود:

با احداث پروژه مجتمع گردشگری جهان نما در شهر بندر عباس و در اراضی به وسعت ۵/۶۴ هکتار (۲۷ هکتار در محدوده شهر و در پهنه G31 و N11 ـ ۵/۱۲ هکتار در حریم شهر و ۲۵ هکتار به صورت استحصالی از دریا ) موافقت و مقرر شد.

۱ـ نقشه کاربری اراضی و جدول سرانه‌ها پس از بررسی و کنترل دبیر‌خانه شورای عالی ابلاغ شود.

۲ـ مجوز‌های لازم از مراجع ذیربط در خصوص استحصال زمین از دریا اخذ شود. (سازمان بنادر و دریانوردی و سازمان حفاظت محیط زیست)

۳ـ نقشه‌های معماری مجموعه با رویکرد معماری ایرانی و اسلامی تهیه و ارائه شود.

خواهشمند است دستور فرمائید مراتب به طریق مقتضی به اطلاع شورای اسلامی شهر و شهردار مربوطه و سایر مراجع ذی‌ربط رسانیده شود.

همچنین دستور فرمائید اسناد و مدارک طرح در اجرای ماده ۴۲ آئین‌نامه نحوه بررسی و تصویب طرحها مصوب ۱۲ دیماه ۱۳۷۸ هیأت وزیران، پس از اعمال موارد فوق‌الذکر در موعد مقرر تهیه و ارسال نمایند تا جهت اجرا ابلاغ شود.

معاون وزیر و دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران میرمحمد غراوی

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0