مکانیابی مساجد بر اساس طرح تفصیلی

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با بیان این که مکان‌یابی مساجد جدید تهران بر اساس راهبردهای طرح جامع و تفصیلی است، گفت : در طرح احداث ۷۲ مسجد که توسط شهرداری پیگیری می‌شود نقاطی از شهر که کمبود مساجد در آنها وجود دارد و دسترسی شهروندان به مساجد آسان نیست در اولویت احداث مساجد قرار دارند.

علیرضا جاوید افزود: با استفاده از راهبردهای طرح جامع و تفصیلی جدید و با طرح موضوعی در نظر گرفته شده به این منظور، مکان یابی پیشنهادی جهت احداث مساجد جدید در شهر تهران با استفاده از سیستم جی آی اس توسط معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران و سازمان فناوری اطلاعات انجام شد.

وی افزود : بر مبنای این روش ، مساجد موجود و پراکنش آنها در نقشه شهر تهران در نظر گرفته شده و با لحاظ شعاع تاثیر هر مسجد نقاطی از شهر که کمبود مساجد در آنها زیاد است و دسترسی شهروندان به مساجد به آسانی انجام نمی شود مشخص شدند و در اولویت احداث مساجد قرار گرفتند .

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران تصریح کرد : در طرح احداث ۷۲ مسجد که توسط شهرداری پیگیری می شود ، این اولویت ها در نظر گرفته شد تا بر اساس برنامه اجرایی شود.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0