تصویب طرح تفصیلی شهر های چهارمحال

معاون برنامه ریزی استاندار چهار محال و بختیاری گفت: طرح جامع تفصیلی شهر های مالخلیفه و طاقانک در این استان تصویب شد.

حمید رضا فروزنده در جلسه شورای برنامه ریزی در استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مطالعات طرح جامع تفصیلی شهرمالخلیفه با ۴۳۰ میلیون ریال اعتبار به پایان رسید و مساحت محدوده این طرح در افق ۱۴۰۴ حدود ۱۱۴ هکتار در نظر گرفته شده است. وی تصریح کرد: جمعیت فعلی این شهر سه هزار و ۶۳۴ نفر است و پیش بینی می شود، جمعیت افق طرح در سال ۱۴۰۴ به پنج هزارو ۲۳۷ نفر برسد که با این وجود به رشد ۳٫۲ درصد خواهد رسید.

فروزنده اذعان داشت: شهر مالخلیفه شهرستان لردگان سال ۱۳۸۴ به شهر تبدیل شد و در فاصله ۴۵ کیلومتری مرکز شهرستان قرار دارد. فروزنده با اشاره به اینکه مطالعات طرح جامع تفصیلی شهر طاقانک نیز صورت گرفته است، بیان داشت: ۴۷۸ میلیون ریال اعتبار برای مطالعات جامع تفصیلی شهر طاقانک در نظر گرفته شده است.

معاون برنامه ریزی استاندار چهار محال و بختیاری ادامه داد: جمعیت شهر طاقانک در حال حاضر شش هزار و ۲۰۸ نفر بوده است که پیش بینی می شود در افق ۱۴۰۴ به هفت هزار و ۱۰۶ نفر افزایش پیدا کند و از رشد ۲٫۱ درصدی برخوردار شود. فروزنده یادآور شد: شهر طاقانک ۲۵ هکتار بافت فرسوده دارد. وی یادآور شد: شهر طاقانک در فاصله ۱۵ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0