مناسب سازی فضای شهر زنجان برای معلولان

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی استان زنجان گفت: ۲۴ هزار مترمربع از فضاهای عمومی استان زنجان برای آسانی عبور و مرور معلولان مناسب سازی شده است.

فرهاد میرزایی به ضرورت مناسب سازی فضای شهری برای دسترسی آسان معلولان در جامعه اشاره کردو افزود: در سال های اخیر درزمینه دسترسی آسان به خدمات شهری در استان زنجان تلاشهای خوبی انجام شده ولی با این حال تلاش زیادی لازم است تا معلولان به راحتی از فضاهای عمومی استفاده کنند.

وی ، دسترسی آسان به خدمات شهری را یک امر فرهنگی اعلام کردوگفت: برای تحقق این امر بسیار مهم باید کلیه دستگاههای ذیربط و به خصوص نظام مهندسی و شهرداری مساعدت لازم را لحاظ کنند.

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی استان زنجان ، به شهرک توانبخشی معلولان زنجان اشاره کرد و گفت: این شهرک توانبخشی سوم خرداد در پنج هکتار از اراضی سایت دانشگاه کلنگ زنی شد و بر اساس ظرفیت مراکز تقسیم بندی شده است.

میرزایی ، بااشاره به روند احداث شهرک جامع توانبخشی زنجان گفت: این شهرک که در نوع خود در کشور منحصر به فرد است با هدف تسهیل امور مراکز توانبخشی، تجمیع این مراکز و کاهش هزینه های آنان احداث خواهد شد.

وی ، در ادامه به وضعیت خانه سالمندان مرد و مرکز نگهداری بیماران روانی مزمن زنجان اشاره کرد وگفت: این مرکز در منطقه کوشکن در حال ارائه خدمات است.
معاون توانبخشی سازمان بهزیستی استان زنجان یادآورشد: در این مراکز کلیه زیر ساختها وجود دارد و هیچ گونه مشکل زیر ساختی در این مراکز وجود ندارد.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0