تهیه طرح جامع و تفضیلی شهر مشهد

رئیس شورای اسلامی مشهد گفت: طرح جامع و تفضیلی مشهد به زودی تصویب و اعلام می شود.

عباس شیرمحمدی، در جلسه علنی شورای شهر مشهد اظهار کرد: شورای سوم به دنبال این است که طرح جامعی را به تصویب رسانده و اطلاع رسانی های لازم را انجام دهد.  وی ادامه داد: در مبانی و مفاهیم اولیه طرح جامع و تفضیلی، تراز اقتصادی و فیزیکی شهر و منابع درآمدی آن قرار دارد.

رئیس شورای اسلامی مشهد یادآور شد: شورای سوم تلاش می کند میزان تحقق این طرح در مقایسه با طرح های قبلی از درصد تحقق پذیری بیشتری برخوردار باشد.

شیرمحمدی با اشاره به صحبت هایی که در خصوص نوسازی بافت فرسوده اطراف حرم رضوی مطرح می شود، تاکید کرد: سکوت شورای شهر در زمینه صحبت های مطرح شده برای نوسازی بافت فرسوده اطراف حرم رضوی به معنای رضایت شورای شهر نیست.

وی گفت: سخنانی که در رابطه با بافت فرسوده انجام می شود باید کارشناسی شده و علمی باشد زیرا در غیر این صورت مورد تائید شورای شهر نیست. رئیس شورای اسلامی مشهد ادامه داد: طرح های موضعی و نوسازی بافت فرسوده در خصوص تراز فیزیکی نوسازی و بازسازی اطراف حرم رضوی است.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0