ابلاغ طرح جامع شهر اسفرورین

طرح جامع شهر اسفرورین استان قزوین از سوی شورای عالی شهرسازی و معماری ایران به این استان ابلاغ شد.

طرح جامع شهر اسفرورین استان قزوین از سوی شورای عالی شهرسازی و معماری ایران به این استان ابلاغ شد. به گفته مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی قزوین طرح جامع شهر اسفرورین ابتدا در سال ۸۹ در کارگروه امور زیربنایی مسکن بررسی و تصویب شد و مورد تأیید شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قرار گرفت.

محسن اسماعیلی ادامه داد: این طرح در سال ۹۰ در کمیته فنی شورای عالی شهرسازی و معماری ایران مورد بررسی و تصویب قرار گرفت و سپس به همراه لزوم انجام برخی اصلاحات به استان اعلام شد. اسماعیلی افزود: پس از رفع نواقص انجام اصلاحات مندرج در اعلام مصوبه، در نهایت مدارک طرح جامع شهر اسفرورین در خردادماه سال جاری از طرف شورای عالی شهرسازی و معماری ایران به استان ابلاغ شد.

حمیدرضا نجفی سرپرست اداره معماری و طراحی شهری بیان کرد: این طرح بر اساس جمعیت پیش‌بینی شده برای شهر معادل ۱۶ میلیون و ۲۹۱ نفر در محدوده‌ای به وسعت دو هزار و ۳۰۰ هکتار شامل کاربری‌های مورد نیاز ساکنان شهر با تراکم ناخالص پیشنهادی ۳/۵۴ نفر در هکتار تهیه شده است.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0