استخدام اداره کل شهرسازی مازندران

مدیر توسعه و منابع اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران از آغاز برگزاری مصاحبه‌های تخصصی آزمون استخدامی در این اداره کل خبر داد و گفت: ۱۰۰ نفر در اداره کل شهرسازی مازندران جذب می شوند.

محمود ذوالفقاری از آغاز برگزاری مصاحبه‌های تخصصی آزمون استخدامی در این اداره کل خبر داد و گفت: این اداره کل بر اساس مجوز از دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری مازندران در اسفند ماه سال گذشته اقدام به برگزاری آزمون استخدامی در سطح استان کرده است.

وی افزود: با این آزمون ۱۰۰ کارشناس در رشته‌های شغلی راه و ساختمان، حمل و نقل، حسابداری، مکانیک، ارتباطات و مخابرات، حقوق، معماری داخلی، کارشناس شهرسازی و خدمات اداری و مالی جذب می‌شوند.

مدیر توسعه و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی مازندران در ادامه اظهار داشت: پس از مراحل اولیه اداری و درج آگهی استخدام در جراید استان، ۴ هزار و ۸۴۰ نفر متقاضی شرکت در آزمون در این اداره کل ثبت‌نام و در آزمون توانمندی‌های تخصصی و عمومی شرکت کردند.

ذوالفقاری در ادامه خاطرنشان کرد: پس از ارزیابی آزمون عمومی، نفرات برگزیده به صورت جداگانه و بر اساس رشته‌های شغلی در مصاحبه‌های تخصصی حضور پیدا می‌کنند. وی گفت: نتایج این مصاحبه‌ها پس از اتمام از طریق سایت استانداری مازندران به اطلاع داوطبان می‌رسد.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0