شاه کلید حل مشکل بافت فرسوده تهران

شهردار پیشین منطقه خاک سفید گفت: کارنامه افرادی همچون مهندس نیکزاد وزیر مسکن، بسیار روشن و شفاف است و امیدواریم شورای شهری در تهران تشکیل شود که شهردارش نیکزاد باشد.

میعاد صادقی ضمن ابراز تاسف از بی توجهی مدیران شهری به حل مشکل مناطق پرتراکم و بافت های فرسوده تهران گفت: در هشت سال گذشته شهرداری تهران، عمده برنامه های خود را بر اجرای پروژه های پرخرج و البته تبلیغاتی گذاشت؛ نتیجه اتخاذ این رویکرد مظلوم ماندن بیش از پیش ساکنان مناطقی محروم همچون خاک سفید و شمیران نو بوده است.
وی با ذکر خاطره ای از دوران مسئولیت خود در شهرداری منطقه ۴ اظهار داشت: برنامه های مدونی برای اصلاح بافت این منطقه از جمله طرح هایی برای تجمیع واحدهای مسکونی کوچک و یافروش کاربری واحدهای تجاری به قیمت تعادلی داشتیم، که در رونق خاک سفید تحول بزرگی ایجاد می کرد، اما متاسفانه در جلساتی که با مدیران ارشد شهری داشتیم، این آقایان خاک سفید را منطقه ای فراموش شده می دانستند که چون دور از چشم است، پس نیازی به سرمایه گذاری ندارد. به گفته میعاد صادقی، مقاومت در برابر همین رویکردهای تخریبی به حذف وی از سوی مافیای حاکم بر شهرداری منجر شد.
وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات شورای شهر، بر لزوم عزم جدی مردم برای ایجاد تغییر در فرآیند تصمیم گیری ها در مدیریت شهری پایتخت تاکید کرد و گفت: کارنامه افرادی همچون مهندس نیکزاد وزیر مسکن، بسیار روشن و شفاف است و امیدواریم شورای شهری در تهران تشکیل شود که شهردارش نیکزاد باشد.
صادقی افزود: اجرای موفق طرح مسکن مهر، نشان داد که در صورت عزم مدیریت کلان و بهرمندی از مجریانی توانمند و صادق می توان بر مشکلات بزرگ شهری که همچون استخوان لای گلو، ساکنان مناطق محرومی همچون خاک سفید را آزار می دهد فائق آمد.
وی با دعوت از مردم تهران، به ویژه مناطق محروم پایتخت برای حضور در انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری گفت: با حضور پررنگ مردم در انتخابات، ضمن تحقق حماسه سیاسی، مقدمات رفع مشکلات شهری را با روی کار آمدن شورای شهری توانمند و خدوم فراهم کنند.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0