نیکزاد گزینه شهردار جدید تهران

ستاد حامیان محمود احمدی نژاد با نام در امتداد مهر علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی دولت دهم را به عنوان گزینه این ستاد برای کسب سمت شهرداری تهران معرفی کرد.

ستاد انتخاباتی در امتداد مهر در نشستی خبری با حضور شماری از اعضا این ستاد از جمله عبدالرضا شیخ‌الاسلامی رییس این ستاد، پروین احمدی‌نژاد عضو فعلی شورای شهر تهران برگزار شد.
عبدالرضا شیخ‌الاسلام در این نشست اظهارداشت: با توجه به نزدیک شدن برگزاری دو انتخابات ریاست‌ جمهوری و شوراهای شهر و روستا بار دیگر حضور حداکثری مردم به تحقق حماسه سیاسی منجر خواهد شد و به پشتوانه همین ملت می توانیم بر مشکلات داخلی و خارجی فائق آییم.
رییس ستاد در امتداد مهر با اشاره به اهمیت مدیریت شهری، گفت: نظام مدیریت شهری باید بر پایه مشارکت مردم در قالب نهاد شوراها صورت ‌پذیرد و بر همین اساس ترکیب اعضای شوراها بخصوص شورای شهر اسلامی تهران بسیار مهم است چرا که اهمیت این شورا فراتر از محدوده جغرافیایی تهران و در ابعاد مختلف اعم از سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است.
شیخ الاسلامی با اشاره به این که شهرداری تهران یک نهاد بزرگ با بودجه‌ای بالا و طیف وسیعی از فعالیت‌هاست، گفت: بودجه‌ای که برای شهر تهران اختصاص داده می‌شود نشان دهنده مجموعه فعالیت‌ها و کارهایی است که در شهر تهران با آن روبرو هستیم.
وی افزود: با توجه به حجم این فعالیت‌ها و مدیریت آن به مجموعه‌ای از مدیران کارآمد، متخصص، خدوم و ساده‌زیست و باتجربه در راس مدیریت شهر تهران نیازمندیم.
رییس ستاد در امتداد مهر با یادآوری دورانی که دکتر احمدی نژاد مدیریت شهرداری تهران را بر عهده داشتن، گفت: مردم کشور و همچنین شهر تهران از دوران مدیریت احمدی‌نژاد چه در شهرداری تهران و چه در زمان ریاست‌جمهوری خاطرات خوبی به یاد دارند.
شیخ الاسلامی افزود: اکنون با گذشت ۱۰ سال شاهد تحقق یک الگوی جدید مدیریتی معروف به گفتمان احمدی‌نژادی روبرو هستیم که مردم این گفتمان را می‌شناسند و ما تلاش داریم که در صورت پیروزی در انتخابات شورای شهر همین مشی و منش را بکار گیریم.
وی اضافه کرد: ستاد انتخاباتی در امتداد مهر به دنبال آن است که یک مدیریت مردمی، کارشناسانه، پرکار، کم‌خرج و با کارآیی بالا در شهر تهران ایجاد شود و مردم بار دیگر تجربه کارآمدی نظام اسلامی را در مدیریت شهری تجربه کنند.
شیخ الاسلامی در ادامه گفت: این ائتلاف یکدست، منسجم و هماهنگ است که در عرصه‌های مختلف شهری دارای تخصص است و اکنون نیز این ائتلاف شهردار آینده خود را انتخاب کرده است.
رییس ستاد انتخاباتی در امتداد مهر با اشاره به تجارب، تخصص بالا و تسلط کاری که آقای نیکزاد در زمینه مدیریت شهری دارد، اظهارداشت: بر این اساس این ستاد وی را به عنوان گزینه خود در شهرداری معرفی می کند.
شیخ الاسلامی با اشاره به مشکلات فعلی موجود در تهران گفت: مشکل حمل و نقل و مسکن دو موضوعی است که بر دوش مردم سنگینی می‌کند و در حال حاضر نیز هزاران هکتار زمین در داخل مرکز شهر تهران وجود دارد که به عنوان بافت فرسوده محسوب می‌شود. وی افزود: ما می‌توانیم با نوسازی بافت های فرسوده تهران ، زمین‌های حاصل از آن را در اختیار پروژه‌های مسکن‌سازی قرار دهیم .
شیخ الاسلامی ادامه داد:مشکل ترافیک در تهران، اهمیت مهار آن و ارائه خدمات مناسب‌تر به مردم در این زمینه نیز از دیگر برنامه های ماست و در تلاش هستیم تا در شورای شهر تهران از دخالت در امور اجرایی پرهیز و کار نظارت و وضع مقررات مناسب که راهگشا برای شهرداری تهران خواهد بود را به صورت جدی پیگیری کنیم.
وی با بیان این که ما سلیقه‌ای هستیم که مردم طی ۱۰ سال گذشته یعنی هشت سال حضور احمدی‌نژاد در دولت و دو سال حضور وی در شهرداری تهران آن را تجربه کرده‌اند، این دوبیت را قرائت کرد: در جبهه مهر همچنان سربازیم – با عزت این حماسه هم‌ آوازیم / ما تشنه خدمتیم و تا روشن نور – با شوق بهار شهر را می‌سازیم.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0