کارگاه تخصصی عارضه‌سنجی ترافیکی در توسعه‌های شهری

کارگاه تخصصی عارضه‌سنجی ترافیکی در توسعه‌های شهری

۵ تیر ١۳۹۲

ساعت : ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰

مکان : میدان ونک، بزرگراه حقانی، خیابان علامه شهیدی، کوچه هوشیار، شماره ۳، گروه بین المللی رهشهر، سالن فارابی

جهت ثبت نام با شماره تلفن ۸۲۱۷۲۴۱۹ آقای علیرضا معصومی تماس حاصل فرمائید.

توسعه و تغییر کاربری‌ها براساس طرح‌های جامع و تفصیلی از ویژگی‌های هر شهر زنده از جمله شهر تهران است.  احداث مجتمع‌های مسکونی، تجاری، اداری، تفریحی و … به صورت مجزا و یا مختلط از مصادیق توسعه کاربری می‌باشند. این توسعه‌ها به علت تولید و جذب سفر بالا تأثیری محسوس بر شبکه معابر حوزه نفوذ خود خواهند گذاشت. با توجه به لزوم برنامه‌ریزی حمل‌ونقل برای آینده و ارزیابی تاثیر کاربری‌های عمده و مهم جدید بر عملکرد شبکه حمل‌ونقل از یک سو و نیاز به بررسی گزینه‌های پیشنهادی و سناریوهای توسعه یافته طرح از سوی دیگر، موجب می‌شود برای مقوله عارضه‌سنجی ترافیکی اهمیت وی‍ژه‌ای قائل شد. . در نتیجه، انجام مطالعات عارضه‌سنجی ترافیکی به منظور تأمین مطلوب سطح ‌سرویس، ایمنی و دسترسی ضروری می‌باشد.

مدیریت پژوهشی امور حمل و نقل و ترافیک مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران، ضمن توجه به این مقوله مهم و تأثیر گذار، پروژه مطالعات “طراحی مدل تعیین نرخ سفرسازی فعالیت‌های مختلف زمینی در تهران (Trip Generation)” را با همکاری گروه بین‌المللی ره‌شهر (مشاور مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران) در دست انجام دارد. در همین راستا، کارگاه تخصصی حاضر در نظر دارد تا ضمن بررسی و ارائه نتایج برداشت‌های میدانی گسترده انجام شده در خصوص سفرسازی کاربری‌ها در شهر تهران، به بیان تفصیلی چگونگی انجام مطالعات عارضه سنجی ترافیکی در توسعه‌های شهری بپردازد.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0