تصویب طرح هادی روستایی مازندران

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران از تصویب ۲۸ طرح هادی روستایی در این استان خبر داد.

سید مجید هاشمی بیان داشت: به منظور بهبود وضعیت روستاها و ارتقای سطح درآمد، کیفیت زندگی روستائیان، کشاورزان و کاهش نابرابری‌های موجود بین جامعه روستایی و نیز در راستای تحقق اهداف بند (ف) ماده ۱۹۴ قانون برنامه پنجم توسعه کشور جلسه کمیته تصویب طرح هادی روستاها برگزار شد. وی افزود: در راستای نحوه بررسی و تصویب طرح هادی روستایی و تعیین محدوده روستاها نیز در این نشست صحبت به میان آمد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مازندران همچنین از تصویب ۲۸ طرح هادی روستایی و سه طرح اصلاحیه در مازندران خبر داد و گفت: این طرح‌ها و اصلاحیه پس از تصویب نهایی برای بهره‌برداری در اختیار شوراها و دهیاری‌های روستاهای استان مازندران قرار داده می‌شود تا از ساخت‌وسازهای غیرمجاز در روستاها جلوگیری شود.

وی در بیان طرح‌های مصوب گفت: طرح‌های روستای دروپی شهرستان ساری، روستای لاشک و ویسر نوشهر، روستای بابولات و جل چلاسر تنکابن، روستای طالش‌سرا شهرستان رامسر، دروار، طاهرآباد و پرکوه در ساری، روستای ورسک و برنت شهرستان سوادکوه، ترکنمخیل، میانرود، آسیابسر و کرچنگ شهرستان قائمشهر، روستاهای کوه استل، ولوکش، شیردره، کمرپشت و لرزنه شهرستان سوادکوه از جمله این طرح‌ها هستند.

هاشمی یادآور شد: روستای اوجی تالار و نوده شهرستان قائمشهر، روستای سمناکلا و خراط کلا شهرستان سیمرغ، روستای خیرآباد و درویشان شهرستان نکا، گرداب در عباس‌آباد و بازنگری مجموعه معلم‌کلا و سیارکلا شهرستان محمودآباد از دیگر پروژه‌ها هستند. وی همچنین در مورد اصلاحیه‌های مصوب یادآور شد: روستای ولیکرودپشت شهرستان بابلسر، روستای حمیدآباد ساری و مجموعه روستایی ترسیاب و سیارکلا محمودآباد در این بین جای دارند.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0