کنفرانس سالانه تحقیقات مهندسی عمران، معماری،شهرسازی و محیط زیست پایدار

امروزه در فضای دانشگاهی جهان، رویکرد میان رشته ای در مقام آموزش و پژوهش به عنوان روش و رویکردی جدید در نهاد علم اهمیت بسیاری یافته است. عوامل متعددی مانند توسعه علم، نیازهای محققان و دانشجویان، ضرورت‌های موضوعات پژوهشی و مشکلات ناشی از تفکیک‌های سنتی در رشته‌های مختلف علوم سبب تحولات درونی نهاد علم و گرایش فزاینده به رویکرد میان رشته ای شده اند.  بر این اساس مباحث میان رشته‌ای به عنوان مبنایی برای توسعه علوم در دنیای امروز را هم در سطح مباحث نظری و مفهومی و هم در عرصه‌های عملیاتی و کاربردی علوم می‌توان مد نظر داشت.
 
حوزه ساخت و ساز نیز از این موضوع جدا نیست؛ افزون بر آن رشد بیشتر شهر نشینی و شهری شدن در کشور ما توجه به بستر لازم آن یعنی ساخت و ساز را بیشتر از گذشته طلب مینماید. سه رشته معماری، شهرسازی و عمران که ریشه مشترکی در گذشته داشته اند و بنا بر تخصصی شدن علم در برهه ای از تاریخ، از یکدیگر جدا شده اند؛ اکنون لازمست پیوند بیشتری پیدا کنند و پژوهشگران متخصص آنها از وضع یکدیگر اطلاع بیشتری پیدا نمایند. کنفرانس سالانه تحقیقات در عمران، معماری و شهرسازی سعی دارد که با نزدیک نمودن پژوهشگران این سه حوزه نیازهای عمومی علم را برآورده سازد و به صورت خاص سبب رشد و شکوفایی پژوهشهای بینابینی در حوزه ساخت وساز کشور شود. امید که این کنفرانس بتواند با دستاوردهای خود در درازمدت رونق ساخت و ساز را فراهم سازد.
محورهای همایش

 

مهلت ارسال اصل مقالات ::

۲۸مرداد ماه ۱۳۹۴

مهلت ثبت نام ::

۵ شهریورماه ۱۳۹۴

 
مهلت ارسال اصل مقالات فراخوان دوم ::

 2 مهرماه ۱۳۹۴

مهلت ثبت نام فراخوان دوم ::

۷ مهرماه ۱۳۹۴

 

آدرس: خیابان کارگر شمالی، خیابان شانزدهم، درب پردیس شمالی دانشگاه تهران، پارک علم و فناوری دانشگاه تهران

تلفن: ۸۸۲۲۴۷۱۶-۰۲۱

فکس: ۸۹۷۸۱۳۲۹-۰۲۱

ایمیل: info@cauem.com

سایت همایش: http://www.cauem.com
 
r_1_150722203151

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0