آمار بافت فرسوده استان تهران

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ۴ هزار و ۶۲۴ هکتار بافت فرسوده شهری در استان تهران وجود دارد، گفت: در سال گذشته ۸۰ هزار واحد برای دریافت وام نوسازی بافت های فرسوده به بانک مراجعه کردند.

مجید کیان پور با اشاره به اینکه در استان تهران ۴ هزار و ۶۲۶ هکتار بافت فرسوده شهری وجود دارد، گفت: در سال گذشته ۱۴۰ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده برای دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی شدند که از این تعداد مالکان ۸۰ هزار واحد برای دریافت وام مراجعه کردند.

وی با بیان اینکه در مجموع ۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات به واجدین شرایط پرداخت شد، افزود: با همکاری شهرداریها و سازمان نظام مهندسی ساختمان، امتیازهای ویژه ای به متقاضیان نوسازی بافت های فرسوده داده شده است که یک طبقه تراکم مجانی و ۷۰ درصد بخشودگی عوارض از جمله این اقدامات است.

مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران ابراز امیدواری کرد که با اجرای این اقدامات، نوسازی بافت های فرسوده با سرعت بیشتری انجام گیرد و متقاضی بیشتری برای نوسازی بافت های فرسوده تمایل داشته باشند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ۷۲ هزار هکتار بافت فرسوده در ۴۷۱ شهر کشور وجود دارد، اظهار داشت: تاکنون ۹ هزار هکتار از مساحت این بافت فرسوده در کشور بهسازی و نوسازی شده است.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0