کتاب سازه‌های بتنی؛ تئوری و طراحی، ویرایش ششم

9781118767818

“سازه‌های بتنی” پرفروش‌ترین مطلب در طراحی سازه‌های بتنی و تجزیه‌و‌تحلیل می‌باشد که آخرین اطلاعات را با سبکی قابل درک و توضیحاتی روشن ارائه می‌دهد. اخیرا برای منعکس کردن جدیدترین آیین‌نامه ACI 318-14 به‌روز‌رسانی شده است. نسخه ششم بر درک مفهومی موضوع تأکید داشته و با ارائه روش‌های طراحی در کنار آیین‌نامه‌ها و استانداردهای مربوطه، علم دانشجویان را توسعه می‌دهد. نمونه‌های متعدد و مسائل عملی به خوانندگان کمک می‌کند تا برنامه‌های دنیای واقعی از بهترین شیوه‌های صنعت، با توضیحات و دیدگاهی درمورد نسخه گسترده ACI را درک کنند…

هر فصل نمونه‌هایی با استفاده از واحدهای SI و فاکتورهای تبدیل US-SI ترسیم می‌کند. این کتاب راهنمای کامل تمام جنبه‌های طراحی بتن مسلح را در نسخه بازبینی‌شده ACI که به این شیوه جدید پرداخته است فراهم می‌کند.
مؤسسه بتن آمریکا، آیین‌نامه سازه بتن را تقریبا هر سه سال یکبار به‌روزرسانی می‌کند و این مهم است که دانشجویان جدیدترین استانداردها و بهترین شیوه‌ها را بیاموزند. “سازه‌های بتنی” با توضیحات تصویری و رهنمودهای دقیق، بیشتر اطلاعات به‌روز را فراهم می‌کند.

سال انتشار ۲۰۱۵
حجم فایل ۱۳MB
تعداد صفحات ۱۰۶۹
اسم کتاب Structural Concrete: Theory and Design, 6th Edition
نویسنده M. Nadim Hassoun, Akthem Al-Manaseer
انتشارات Wiley
ISBN 10 ۱۱۱۸۷۶۷۸۱۰
رمز فایل www.shahrsazionline.com
لینک دانلود مستقیم کتاب سازه های بتنی؛ تئوری و طراحی
برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0