چهار باغ پیاده‌راه می‌شود

یکی از موارد تسهیل کننده پیاده‌راه شدن محور چهارباغ، احداث خیابان باغ گلدسته است که با هزینه اجرایی ۴۴۰ میلیارد ریال به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه خیابان باغ گلدسته یکی از خیابان‌های هسته مرکزی شهر اصفهان است گفت: تراکم بالای آزادسازی سبب شد زمان اجرای پروژه احداث خیابان باغ گلدسته طولانی شود. علیرضا قاری‌قرآن افزود: مجاورت این خیابان با خیابان آمادگاه، مواجه بودن با محور چهارباغ و مشکلات آزادسازی در بخش تکمیل امتداد خیابان باغ گلدسته تا کمال اسماعیل از مواردی بود که زمان اجرای این پروژه را افزایش داد.

وی با بیان اینکه احداث خیابان باغ گلدسته بر اساس ماده ۲۴ انجام شده تصریح کرد: ماده ۲۴ که در گذشته مطرح بود به شهرداری‌ها اجازه می‌داد برای توسعه شهرها، اراضی مورد نیاز را تملک کنند و خیابان باغ گلدسته از آن ردیف پروژه‌ها بود. معاون عمران شهری شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه آخرین مرحله از آزادسازی خیابان باغ گلدسته تا پایان سال ۹۱ انجام شد، افزود: پارکینگ خیابان باغ گلدسته بیش از یک سال و نیم است که تکمیل شده و این پارکینگ برای رفع مشکل کمبود فضای پارک خودرو در خیابان آمادگاه احداث شد.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه پیاده راه شدن چهارباغ و محدودیت ورود خودرو به چهار باغ امکان پذیر است بیان داشت: برای ایجاد محدودیت ورود خودرو به چهارباغ باید امکانات موازی فراهم شود و یکی از موارد تسهیل کننده پیاده راه شدن محور چهارباغ، احداث خیابان باغ گلدسته است و علاوه بر آن راه اندازی مترو و اجرای طرح محدودیت ورود خودرو شخصی به هسته مرکزی روند پیاده راه شدن چهارباغ را تسهیل می‌کند.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0