اصفهان پایلوت کشوری شهر بدون مانع

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از انتخاب شهرهای اصفهان و زرین شهر به عنوان پایلوت «شهر بدون مانع» در کشور خبر داد.

مهدی جمالی نژاد در شانزدهمین جلسه مناسب سازی استان اصفهان که با حضور امیرانی رییس ستاد هماهنگی مناسب سازی کشور تشکیل شد بر ضرورت موضوع مناسب سازی در این استان تاکید کرد.
وی به آمار تصادفات جاده ای و حوادث شهری کشور و اصفهان اشاره کرد و افزود: تدوین نقشه راه مناسب سازی و تشکیل بانک اطلاعات وضعیت مناسب سازی اماکن ضروری است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان مهمترین اقدامات ستاد مناسب سازی استان را طراحی فرایند و مکانیزم پایش و نظارت جامع و پایدار عنوان کرد.
در این جلسه شهرداری، اداره کل ورش و جوانان و پلیس راهور گزارش های خود را در ارتباط با اقدامات انجام شده در زمینه مناسب سازی اماکن عمومی و معابر ارائه کردند.
همچنین در این جلسه گزارش کمیته های مناسب سازی شهرستان های لنجان و مبارکه نیز ارائه و پیشنهاد آن ها مصوب شد. اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان همچنین اعلام کرد در این جلسه از بالابر اتوماتیک ویژه معلولان به منظور انتقال ویلچر به داخل خودرو رونمایی شد.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0