مرتفع‌ترین آسمانخراش اروپا

تا چند سال آینده مردم سراسر جهان و به ویژه اروپا شاهد ساخته شدن مرتفع‌ترین بنای قاره سبز در نقطه‌ای غیرمتعارف خواهند بود: یک دهکده!

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت Morphosis که در کالیفرنیا استقرار دارد طرح اولیه بنای ساختمانی مرتفع را ارایه کرده که شاید بهتر باشد آن را مرتفع‌ترین آسمانخراش اروپا به شمار آوریم.

8454632

جدای از ارتفاع قابل توجه این سازه عظیم آینه‌ای باریک، محل احداث آن نکته‌ای عجیب به شمار می‌آید. قرار است مرتفع‌ترین آسمانخراش اروپا در دهکده Vals سوییس ساخته شود. این دهکده سرسبز و دیدنی بسیار کوچک بوده و تنها یکهزار نفر جمعیت دارد.

«آسمانخراش ۷۱۳۲» نامی است که برای این سازه مرتفع و خاص برگزیده شده است. این آسمانخراش ۳۸۱ متر ارتفاع دارد حال آنکه در حال حاضر مرتفع‌ترین سازه اروپا با ارتفاع ۳۰۶ متر در لندن قرار دارد.

نکته جالب توجه دیگر درخصوص این بنای مرتفع قرار داشتن تنها یک اتاق در هر طبقه آن است! ۱۰۷ اتاق و سوییت مجهز از دیگر ویژگیهای آسمانخراش ۷۱۳۲ محسوب می‌شود.

پیش‌بینی می‌شود کار احداث این سازه در سال ۲۰۱۹ به پایان برسد.

منبع: مهر

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0