نقاشی هایی که باید زیر باران دید

فیلم نقاشی هایی که باید زیر باران دید

یک هنرمند اهل سیاتل طراحی های زیبایی از هنر خیابانی را در سطح شهر انجام می دهد که فقط در زمان بارش باران و خیس شدن سطح زمین قابل مشاهده است.

بارش باران علاوه بر زیبایی هایی که دارد باعث کمرنگ شدن هنرهای خیابانی و تزئینات شهری می شود. اما یک هنرمند اهل سیاتل باتوجه به هوای همیشه ابری آسمان شهرش در سطح شهر طراحی هایی را انجام داده که فقط زمان بارش باران قابل مشاهده است. این طراحی ها که به «Rainwork» معروف است در روزهای آفتابی با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیستند و فقط زمانی قابل مشاهده هستند که باران زمین را خیس کند.

6456565 6481515 6456565

این طراحی ها حاوی تصاویر و پیام هایی هستند که به گفته طراحش حال مردم را در روزهای بارانی بهتر می کند. این هنرمند با استفاده از رنگ های آب گریز پیام های روحیه بخش و بازیهایی مانند «لی لی» را در سطح خیابان کشیده تا مردم در روزهای بارانی چهره لذت بخشی از شهرشان را مشاهده کنند و با این تصاویر حسابی سرگرم شوند. جنس رنگ های این نقاشی ها سازگار با طبیعت است و هیچ گونه آسیب زیست محیطی ندارد و بعد از حدود ۴ ماه کاملا محو می شود و می توان طرح های جدیدتری را جایگزین آنها کرد.

این طرح ها تاکنون با استقبال زیاد مردم به خصوص کودکان قرار گرفته است و احتمالا در روزهای آینده سطح بیشتری از شهر را فراخواهد گرفت.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0