پاورپوینت روند تهیه طرح های تفضیلی

مطالعه بخشهایی از پاورپوینت روند تهیه طرح های تفضیلی:

پس از مشخص شدن محدوده ی مطالعاتی و تصمیم به شروع کارهای اجرایی اولین قدم تکمیل مدارک و نقشه های محدوده ی مزبور است.

این اسناد و مدارک در پرونده های موجود منطقه زیربط و آرشیوحو.ه ی معاونت شهرسازی  و معماری شهرسازی تهران قابل تحصیل می باشد

در خلال تهیه ی طرح تفضیلی طراح سعی می کند با دستیابی به حدود املاک خطوط طرح های خدماتی (کاربری ها) و یا شبکه خیابان ها را بر روی مرز پلاک ها قرار دهد تا از تکه تکه شدن قطعات ثبتی و درنهایت پیچیده تر شدن مسایل فنی و حقوقی و مشکلات بعدی جلوگیری شود.
در پاره ای از موارد نیز طراح موفق به دریافت اطلاعات و نقشه های لازم نشده و از طرفی ملزم می شود بدون در نظر گرفتن حدود املاک نسبت به طراحی قدام نماید.
در صورتی که در محدوده ی مورد نظر جهت تهیه ی طرح تفصیلی عوارض طبیعی و یا عوارض ساخته شده بر روی نقشه های ۱:۲۰۰۰ موجود نباشد شهرداری از سازمان نقشه برداری و یا بخش خصوصی تهیه ی نقشه را از بخش فوق الذکر درخواست میکند.
این سری نقشه ها که در سیستم U.T.M بوده میتواند در جهت بهتر شناساندن کالبد محدوده مربوطه برای طراحان به عنوان اصلی ترین ابزار تلقی گردد.
 
2015-03-31_075506
لینک دانلود مستقیم
برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0