طرح هادی روستای قره تپه

نگاهی به طرح هادی روستای قره تپه:

 پیشینه و زمینه
 بررسی اجمالی موقعیت سیاسی و جغرافیایی روستا و پیشینه تاریخی آن موقعیت یک روستا را می توان در قالب دو عامل مهم سیاسی و جغرافیایی مورد بررسی قرار داد:
 موقعیت سیاسی:
منظور از موقعیت سیاسی این است که روستا از لحاظ تقسیمات سیاسی در کدام شهرستان، بخش و دهستان قرار دارد . بر اساس آخرین تقسیمات سیاسی کشور روستای قره تپه در دهستان گونی غربی از توابع بخش انزاب شهرستان شبستر واقع شده است . شهرستان شبستر در سال ۱۳۷۰ از شهرستان تبریز منفک شده است . با توجه به نقشه تقسیمات سیاسی استان آذربایجان شرقی، شهرستان شبستر به سه بخش مرکزی، انزاب و صوفیان تقسیم شده است.

2015-03-26_082515

دانلود طرح هادی روستای قره تپه

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

  1. Negar :
    ۲۵ دی ۹۸

    یکی از سایت ها ازم کلاهبرداری کرد بابت این پروژه ،خجالت آور بود، ممنونم از شما چون اطلاعات ناقصی داشتم ولی این فایل کمک زیادی میکنه.خدارو شکر لااقل یه سری سایتا و مدیراشون درستن.

    • با سلام
      هدف تیم شهرسازی آنلاین کمک کردن به جامعه شهرسازی و هموار کردن مطالعات در این حوزه است. ما در این شرایط اقتصادی کشور، مشکل و درد دانشجویان شهرسازی را درک می کنیم و هدف ما کسب درآمد نیست. همین که افرادی مثل شما را کمک کنیم و برای تیم شهرسازی آنلاین دعا کنند برای ما از صدها صدها ثروت و درآمد ارزشمندتر خواهد بود. خوشحالیم که شما رضایت دارید. با تشکر

0