تامین اعتبار آبرسانی به مسکن مهر

شبکه آبرسانی و تأسیسات فاضلاب بیش از ۱۲۵ هزار واحد مسکن مهر استان تهران، با بودجه‌ای بالغ بر ۲۶۱۷ میلیارد ریال، در ۱۰ نقطه از استان تهران اجرا و عملیاتی شده است.

با توجه به تحقق ۵۴ درصد هدف‌گذاری‌های دولت در بخش مسکن استان و برآورد تحویل واحدهای مسکن مهر تا پایان سال جاری از سوی مدیران مسکن و شهرسازی استان تهران، نشان می‌دهد اجرای طرح بزرگ مسکن مهر در ماه های گذشته با سرعت بیشتری روبه رو بوده باشد.

براساس آمار و اطلاعات شرکت آب و فاضلاب استان تهران، تاکنون ۱۰ طرح آبرسانی و ایجاد تاسیسات فاضلاب شهری مسکن مهر در شهرستانهای رباط کریم، اسلامشهر، پاکدشت، پیشوا، دماوند، رودهن، ملارد، فیروزکوه و پردیس و شهر جدید پرند اجرا شده که در قالب آن ۲۶۱۷ میلیارد ریال بودجه مصوب را به خود اختصاص داده است.

بنابر این گزارش، مسکن مهر پرند و پردیس از پروژه های بی نظیر استان هستند که پرند با ۹۵ هزار واحد مسکونی، بیشترین اعتبار بودجه ای را با مبلغ ۱۵۶۱ میلیارد ریال (برای ۷۰ هزار واحد) و پردیس با ۹۰ هزار واحد مسکونی اعتبار بودجه ای ۱۴۰ میلیارد ریال (برای بیش از ۱۲ هزار واحد)،‌ از اجرای طرح آبرسانی و فاضلاب شهری به خود اختصاص می دهد.

همچنین در حالی که اتمام و تحویل واحدهای مسکن مهر در برخی نقاط تهران از جمله بخشی از واحدهای پردیس،‌ شبکه آبرسانی و ایجاد تاسیسات فاضلاب این منطقه با پیشرفت بیش از ۷۰ درصدی دنبال می شود و با توجه به اینکه تأخیر تحویل واحدها با عللی چون افزایش ظرفیت واحدهای مسکونی مطرح بوده، به نظر می رسد با تآکید و فوریت در تحویل واحدهای مسکونی مهر به متقاضیان این روند سرعت بیشتری را گرفته باشد.

گفتنی است اعتبار مصوب ۲۶۱۷ میلیارد ریالی شبکه آب و فاضلاب مسکن مهر، تنها بودجه مصوب بیش از ۱۲۵۰۰۰ واحد مسکونی مهر در ۱۰ نقطه استان بوده که تحت پوشش شبکه آب و فاضلاب شهری قرار گرفته و آبرسانی خواهند شد.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0