کتاب آب پاک؛ مقدمه‌ای بر کیفیت و کنترل آلودگی آب

9780870714986

این کتاب منبعی گرانبها برای افرادی است که در رابطه با این حوزه نگرانی داشته و خواهان آگاهی و اطلاعات بیشتر در این زمینه هستند. به زبان ساده می‌توان گفت که نویسنده این کتاب معرفی جامعی برای بسیاری از مسائل علمی، نظارتی و جغرافیایی در ارتباط با کیفیت آب و کنترل آلودگی آن ارائه داده است.
بیشتر کتابهای موجود در رابطه با کیفیت آب و کنترل آلودگی آن، بسیار فنی و تخصصی بوده و متناسب با نیاز مهندسین و دانشمندان تالیف شده‌اند. با این وجود، این کتاب برخلاف کتابهای مشابه خود مباحث جامعی را برای مخاطبان وسیع‌تری در گروه‌های دانشجویان، مربیان و شهروندان در نظر گرفته است…

 

برای توضیح مفاهیم و روشن‌سازی مباحث از عکس‌ها و نمودارهایی استفاده شده است که با جزییات کافی برای آموزش خوانندگان ارائه شده‌اند. این کتاب حاوی مباحث گسترده‌ای در زمینه کیفیت آب و کنترل آلودگی آن بوده و همچنین شامل مباحث اضافی در پایان هر فصل به‌منظور کاول در موضوعات خاص با جزئیات بیشتر، می‌باشد.

سال انتشار ۲۰۰۳
تعداد صفحات ۱۹۲
حجم فایل ۳MB
اسم کتاب Clean Water: An Introduction to Water Quality and Pollution Control, Second Edition
نویسنده Kenneth M. Vigil
انتشارات Oregon State University Press
ISBN 10 ۰۸۷۰۷۱۴۹۸۸
رمز فایل www.shahrsazionline.com
لینک دانلود مستقیم کتاب آب پاک
برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0