نوسازی بافت فرسوده استان مرکزی

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تاکنون ۲۴۵۲ واحد مسکونی نوسازی شده در محدوده بافت فرسوده استان مرکزی به بهره‌برداری رسیده است.

مجید کیان‌پور – مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران – با اشاره به اینکه ۱۰۲۳ هکتار بافت فرسوده مصوب در استان مرکزی شناسایی شده است، اظهار کرد: مطالعات تهیه طرح بهسازی و نوسازی بافت فرسوده خمین، شازند، کرهرود، سنجان، مأمونیه و تفرش با پیشرفت بیش از ۷۰ درصد در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران اظهار کرد: از ابتدای روند اعطای تسهیلات نوسازی تاکنون ۵۹۵۱ فقره تسهیلات نوسازی به ساکنان در بافت فرسوده استان مرکزی اختصاص یافته است که از این میزان ۴۰۹۰ واحد به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

کیان پور با بیان اینکه در سال گذشته معادل ۲۳۵۷ فقره تسهیلات نوسازی به واحدهای مسکونی در سطح استان مرکزی اختصاص یافته بود، اضافه کرد: تاکنون ۵۷۰ واحد به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که از این تعداد ۳۲۰ واحد موفق به دریافت تسهیلات نوسازی شده‌اند.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تهیه طرح مطالعاتی ساماندهی و توانمندسازی سکونت‌گاه‌های غیر رسمی اراک و ساوه پایان یافته و به تصویب ستادهای ساماندهی و توانمندسازی سکونت‌گاه‌های غیر رسمی استان رسیده است. وی خاطرنشان کرد: طرح مطالعاتی ساماندهی و توانمندسازی سکونت‌گاه‌های غیر رسمی محلات در حال تهیه است.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0