کتاب مقالاتی در اقتصادسنجی

9780521772976

این کتاب جلد نخست از یک مجموعه‌ی دو جلدی مقالات به انتخاب کلایو دابلیو.جی.گرنجر (Granger) است. مقالات گنجانده شده در این جلد و جلد دوم کتاب حاکی از نقش نویسندگان آنها در توسعه‌ی علوم اقتصادی و اقتصادسنجی در مدت حدود چهار دهه است.
مقالات این کتاب در ۵ بخش زیر تقسیم‌بندی و تفکیک موضوعی شده‌اند: تجزیه و تحلیل طیفی، فصلی بودن، غیرخطی بودن، روش‌شناسی، پیش‌بینی.
کتاب مشتمل بر ۲۴ مقاله به قلم نویسندگان مختلف است. برگردان عناوین پاره‌ای مقالات کتاب بدین قرار است: تجزیه و تحلیل طیفی قیمت‌های بازار بورس نیویورک
شکل طیفی نمونه از یک متغیر اقتصادی، فصلی بودن: علیت، تفسیر و تبعات، آیا تعدیل فصلی یک فرآیند خطی یا غیرخطی پالایش داده‌هاست، مدل‌سازی سری‌های زمانی غیرخطی، آزمون برای غیرخطی بودن نادیده گرفته شده در مدل‌های سری‌های زمانی، مدل‌سازی روابط غیرخطی میان متغیرهای حافظه تعمیم یافته، مدل‌سازی و تفسیر سری‌های زمانی، درباره قابلیت وارونگی مدل‌های سری‌های زمانی، نظراتی درباره ارزیابی مدل‌های سیاست‌گذاری، پیش‌بینی با یک هزینه تعمیم یافته تابع خطا، ترکیب پیش‌بینی‌ها با استفاده از وزن‌های متغیر.

سال انتشار ۲۰۰۱
تعداد صفحات ۵۴۴
حجم فایل ۲ MB
اسم کتاب Essays in Econometrics: Collected Papers of Clive W. J. Granger
نویسنده Clive W. J. Granger
انتشارات Cambridge University Press
ISBN 10 ۰۵۲۱۷۷۲۹۷۴
رمز فایل www.shahrsazionline.com
لینک دانلود مستقیم کتاب مقالاتی در اقتصاد سنجی
برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0