تهیه ضوابط نمای ساختمان‌های تهران

مدیرکل معماری و شهرسازی شهرداری تهران گفت: لایحه ضوابط نما را تهیه کرده‌ایم که به شورای اسلامی شهر تهران ارائه خواهیم کرد.

جواد کریمیان اقبال به بحث نماهای شیشه‌ای شهر تهران اشاره کرد و گفت: براساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران ۴۰ درصد نمای ساختمان باید شیشه‌ای باشد و بیشتر از آن اجازه داده نمی‌شود.

مدیر کل معماری و شهرسازی شهرداری تهران ادامه داد: کمیته سیما و نمای شهری را تشکیل داده‌ایم و در آن برای ساختمان‌های بالای ۱۲ طبقه و بیش از ۲۰ هزار متر مربع بنا را مورد بررسی قرار می‌دهیم. وی در ادامه با اشاره به اینکه بحث نما در کلانشهر تهران اهمیت زیادی دارد گفت: در قانون ضعف‌هایی در این زمینه وجود داشت که نمی‌توانستیم کار را به درستی انجام دهیم.

کریمیان اقبال در خصوص ابلاغ ضوابط نما در کلانشهر تهران گفت: لایحه‌ای برای ضوابط نما تهیه کرده‌ایم که طی این هفته به شورای اسلامی شهر تهران ارائه می‌شود. کریمیان اقبال اضافه کرد: ضوابط عام نما را در این مصوبه دیده‌ایم و در ۵ قالب مورد بررسی قرار گرفته است. وی افزود: البته برای تمام ساختمان‌های شهر که نماهای شیشه‌ای دارند اگر موردی داشته باشد آن را در کمیته بررسی ‌می‌کنیم.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0