اسلاید آموزش جامعه شناسی شهری

اسلاید آموزش درس جامعه شناسی شهری که توسط دانشجویان دانشگاه پیام نور تهیه و جمع آوری شده است.در این اسلاید اهداف درس و تقسیمات آموزشی و مطالب شروع تا پایان درس ارائه می شود.

چکیده آموزش:

شهر شامل انبوهی از افراد انسانی و فضایی که در آن سکونت گزیده اند ، می گردد.به جمعیت شهری ، طرز پراکندگی و قرار گرفتن جمعیت درفضای شهر می پردازد .شهر یک سازمان اجتماعی پیچیده است . نه فقط تجمع افراد نیست .گروه های مختلف اجتماعی مانند خانواده ، طبقات و … شرایط آنها و تنوع وظایف نسبت به روستا مورد توجه است .با توسعه صنعت در قرن ۱۹ شاهد ظهور شهرهای بزرگ هستیم .توسعه تجارت و صنعت در اروپا ،  نیاز به توزیع و مصرف کالا ، توسعه علوم ، رشد بهداشت و … سبب سرازیر شدن جمعیت از روستا به شهر شد … ادامه دارد…

 

برای دانلود کلیک کنید

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

  1. وفا :
    ۰۲ مهر ۹۲

    شهرها را چگونه می توان اداره کرد به گونه ای که هم منافع جمعی و هم در عین حال منافع فردی ساکنانش توأمان تأمین شوند؟ میشه بگید برای پیدا کردن این سوال باید از چه منابعی و مقالاتی کمک بگیرم. چون میخواهم در این مورد یک تحقیق ۲۰ صفحه ای تحویل دهم و تحقیقم را باید با یک سوال شروع کنم و در طی تحقیق جواب سوال را بدهم. ممنون

    • Admin :
      ۰۴ مهر ۹۲

      با سلام
      شما برای پاسخ به این سوال باید کتابهای مرتبط با مدیریت شهری استفاده کنید.در کل بخش مدیریت شهری می تواند راه گشای خوبی برای شما با شد.
      با تشکر

0