دوازدهمین سمینار بین المللی معماری

دوازدهمین سمینار بین المللی معماری با حضور فرشاد مهدی زاده ، معمار ایرانی تبار و برنده جایزه فستیوال جهانی معماری سال۲۰۱۴ (WORLD ARCHITECTURE FESTIVAL 2014) ، استاد مدعو دانشکده معماری دانشگاه ملبورن استرالیا و برگزیده چندین دوره جایزه معمار ایران به همراه ۹ همکار ایشان از استرالیا و جمع کثیری از معماران و صاحب نظران این حوزه به تاریخ ۱۰ بهمن ماه ۱۳۹۳ از ساعت ۱۰ الی ۱۸در محل سالن اجلاس بین المللی هتل المپیک تهران برگزار میگردد.

روابط عمومی فصلنامه علمی تخصصی نقش معمار ، این سمینار با محوریت استراتژی های نوین طراحی معماری با موضوع ساختارهای زمانمند و با حضور مشاهیر و برجستگان معماری کشور برگزار می گردد.

همانند سمینارهای گذشته، این رویداد مهم با گفتمان های علمی پنل مدعو سمینار و نیز پرسش و پاسخ حضار علاقه مند پیگیری شده و در خاتمه نیز برای شرکت کنندگان از سوی فصلنامه علمی تخصصی نقش معمار و با تائید سخنرانان مدعو، گواهی حضور صادر میگردد.

لازم به ذکر است علاقه مندان میتوانند جهت شرکت در سمینار با توجه به محدودیت ظرفیت سالن اجلاس، حداکثر تا پایان روز سه شنبه ۳۰ دی ماه ۱۳۹۳ با مراجعه به سایت فصلنامه علمی تخصصی نقش معمار به آدرس WWW.NAGHSHE-MEMAR.COM نسبت به ثبت نام خود اقدام نموده و یا جهت کسب اطلاعات تکمیلی با واحد اجرائی سمینار به شماره تماس ۲۲۶۷۱۸۴۵ – 021 ارتباط برقرار نمایند.

9745

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0