استخدام شهرداری چهار محال بختیاری

مدیر کل امور شهری استانداری چهار محال و بختیاری گفت: ۱۵۶ نفر در شهرداریهای چهار محال و بختیاری استخدام می شوند.

علی محمدی اظهار داشت: ثبت نام آزمون استخدامی شهرداران چهار محال و بختیاری در اواخر اردیبهشت ماه برگزار می شود. وی تصریح کرد: با توجه به ابلاغ مجوز برگزاری آزمون استخدامی به استان و پیرو هماهنگی های صورت گرفته با سازمان سنجش کشور ثبت نام آزمون استخدامی شهرداریها در اواخر اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: روز یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه هم زمان با ولادت حضرت باقرالعلوم (ع) ثبت نام آغاز و تا روز پنج شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه ثبت نام این آزمون ادامه خواهد داشت.

محمدی ادامه داد: دواطلبین آزمون استخدامی می توانند با مراجعه پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آزمون کشور نسبت به ثبت نام خود به صورت اینترنتی اقدام کنند. مدیر کل امور شهری استانداری چهار محال و بختیاری اذعان داشت: ۱۵۶ نفر برای ۲۵ شهرداری استان که موفق به گرفتن مجوز شده اند استخدام می شوند.

محمدی یادآور شد: زمان برگزاری آزمون از طریق صدا و سیما و رونامه ها و رسانه های مجازی به اطلاع داوطلبین خواهد رسید. وی بیان داشت: این آزمون در تمامی رشته های اداری، مالی، فنی، شهرسازی ، عمرانی و…. برگزار می شود وافراد می توانند از دیپلم به بالا در این آزمون شرکت کنند.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0