کتاب ارتقای طراحی و مدل‌سازی معماری با فتوشاپ

9780470916568

آیا به دنبال تبدیل طرح‌های CAD خود به نمونه‌های شگفت‌انگیز می‌باشید؟ این کتاب به شما نحوه استفاده از فتوشاپ را در تبدیل طرح‌های CAD و مدل‌های BIM به نمونه‌های هنری با استفاده از انیمیشن، ویدئو و تصاویر سه‌بعدی، آموزش خواهد داد.
تکنیک‌های موجود در این کتاب برای تمامی نرم‌افزارهای برتر طراحی معماری شامل AutoCAD ،Revit و ۳ds Max Design مناسب می‌باشند.
اگر به دنبال بهره‌برداری کامل از قدرت‌ها و امکانات فتوشاپ به‌منظور ارائه نمونه‌های شگفت‌انگیز طراحی معماری با شیوه‌ای جدید و هیجان‌انگیز می‌باشید
اگر به دنبال بهره‌برداری کامل از قدرت‌ها و امکانات فتوشاپ به‌منظور ارائه نمونه‌های شگفت‌انگیز طراحی معماری با شیوه‌ای جدید و هیجان‌انگیز می‌باشید، این کتاب همان چیزی است که شما را در این مسیر یاری خواهد داد.
شما با استفاده از راهنمایی‌ها و آموزش‌های موجود در این کتاب قادر خواهید بود افراد یا اشیای جدیدی را به مدل‌های خود بیفزایید؛ مدل خود را با فضای سه‌بعدی داخلی ادغام نمایید؛ مدل‌های سه‌بعدی جدید از روی عکس‌ها بسازید و یا آنها را به فیلم تبدیل کنید؛ به طرح‌های خود عمق میدان و اثرات جوی را بیفزایید و بسیاری کارهای دیگر انجام دهید که بی‌شک مورد نیاز شما خواهد بود.

سال انتشار ۲۰۱۱
تعداد صفحات ۳۷۸
حجم فایل ۲۴ MB
اسم کتاب Enhancing Architectural Drawings and Models with Photoshop
نویسنده
Scott Onstott
انتشارات Sybex
ISBN 10
۰۴۷۰۹۱۶۵۶۷
رمز فایل www.shahrsazionline.com
لینک دانلود مستقیم کتاب ارتقای طراحی و مدل‌سازی معماری با فتوشاپ

 

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0