تبدیل نقشه پیکسلی به وکتور

Autodesk AutoCAD Raster Design 2015 x86/x64 یکی از نرم افزارهای قابل اعتماد و محبوبی است که امکان کار بر روی نقشه های اسکن شده، عکس هایی هوایی، تصاویر ماهواره ای و عکس های دیجیتالی که از نوع تصاویر رستر (Raster) می باشند را برای شما فراهم نموده است تا به راحتی قادر باشید این تصاویر را با حفظ  طرح و نقشه اسکن شده، به تصاویر وکتور (برداری) تبدیل نموده  و به ویرایش و اصلاح آن ها بپردازید و بدون هیچ گونه دغدغه ای از آن ها در محیط برنامه های اتوکد مانند AutoCAD Architecture, AutoCAD Civil 3D, AutoCAD Electrical, AutoCAD Map 3D, AutoCAD Mechanical, AutoCAD MEP, AutoCAD و P&ID به عنوان فایل ورودی استفاده کنید. بنابراین شما می توانید بدون هیچ نگرانی از نقشه ای که ساعت ها برای آن زحمت کشیده اید، اسکن گرفته و تنها با استفاده از چند کلیک آن را در محیط اتوکد باز کنید. یکی از مزیت های تصاویر وکتور نسبت به تصاویر رستر، امکان ویرایش، زوم و چاپ آن ها بدون از دست رفتن کیفیتشان است.

 

توضیحات جهت کرک کردن نرم افزار :

۶۶۶-۶۹۶۹۶۹۶۹, ۶۶۷-۹۸۹۸۹۸۹۸, ۴۰۰-۴۵۴۵۴۵۴۵, ۰۶۶-۶۶۶۶۶۶۶۶
  1. در مرحله بعد از سریال نامبرهای زیر رو استفاده کنید.
  2. در قسمت  Product Key عبارت  ۳۴۰G1 را وارد نمائید.
  3. پس از نصب پایان نصب ، نرم افزار را اجرا کنید. در این مرحله دو گزینه برای اکتیو کردن نرم افزار پیش روی شماست.
  4. اول این که تمامی ارتباطات اینترنت خود را قطع کنید و دوم هم با استفاده از فعالسازی از طریق تلفن چندین بار کلیک کنید تا پیغام خطا ظاهر شده و به مرحله قبل بعد قدم گذارید. انتخاب هریک از این دو در اختیار شماست.
  5. در این مرحله لازم است با توجه به نسخه ای که برروی سیستم نصب کرده اید (۳۲ یا ۶۴ بیت) یکی از کیجن ها را که در فایل فشرده قرار دارند اجرا کنید.
  6. وقتی صفحه اول مربوط به اکتیو کردن ظاهر شد شما لازم است کیجن موجود را اجرا کرده و برروی Mem Patch کلیک کنید تا پیغام successfully patched ظاهر شود.
  7. در مرحله بعد لازم است سریال موجود در قسمت request code را در کیجن کپی کرده و برروی Generate کلیک کنید تا سریال در قسمت activation code ظاهر شود .
  8. حالا کافیست همان سریال تولید شده را در قسمت مربوط کپی کنید تا نرم افزار کرک شود و پیغام فعال شدن هم ظاهر گردد.
  9. دقت داشته باشید تمامی این مراحل باید دقیق انجام پذیرد.

لینک دانلود مستقیم

توجه:فقط با آی پی ایران می توانید دانلود کنید.

 

 

 
 
پسورد فایل فشرده : soft98.ir ( پسورد را تایپ کنید )
منبع:سافت ۹۸
برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0